11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Kakan -07, Aruba (Divi Aruba + Renaissance Marina), 14-27/8
Lilla Li, Grenada och Carriacou, 19/8-2/9.
Bruden Ringman, Cypern 13-20/8 (med hela familjen)
irrepirre, en 3 nätters resa till obestämt mål 15-18/8 (utan barn)
rottizz- dubai 23/12- 31/12. samt miniresa månd el tisd efter bröllopet
Popupp, Kryssning till Helsingfors 13-15/8, sedan Azorerna 16-23/8
irrepirre: Vilka fina ringar!
Jag går också omkring och säger till alla att det är lugnt och att jag inte nervös, men tror inte det stämmer egentligen... hehe, är nog ganska nervös, bara bra att dölja det, både för andra och mig själv, i alla fall ibland!
Nu är sista dagen arbetat och jag är ledig fram till bröllopet. Min m2b slutar ganska precis nu, så vi har en vecka på oss att få klart allt, men det ska nog gå!
Kakan -07, Aruba (Divi Aruba + Renaissance Marina), 14-27/8
Lilla Li, Grenada och Carriacou, 19/8-2/9.
Bruden Ringman, Cypern 13-20/8 (med hela familjen)
irrepirre, en 3 nätters resa till obestämt mål 15-18/8 (utan barn)
rottizz- dubai 23/12- 31/12. samt miniresa månd el tisd efter bröllopet
Popupp, Kryssning till Helsingfors 13-15/8, sedan Azorerna 16-23/8
Sussen2007, Österlen 12-19/8
Klantiga vi ringde kyrkan igår för att kunna få tag på vaktmästare och fråga om man kan få komma in tidigare på lördan och på fredag för att öva, och hur det funkar med blommor och sånt på altaret och om de smyckar kyrkan nåt mer. Men de hade lunchstängt när vi ringde, och sen glömde vi ringa igen. Och nu säger de på telefonsvararen att ingen är där varken måndag eller tisdag! Lite sent att få tag i nån först på onsdag känns det som...
Hur är det i era kyrkor med blommor och sånt???
Nu är det bara en vecka kvar!! :)
Om ni undrar vem jag är så är jag Popupp´s m2b ;)
sussen2007: Vi har fått telefonnumret till paret som ska gifta sig innan oss. Så vi kommer ringa dem i veckan för att se om de tänker dekorera kyrkan på något särskilt sätt. Tänker mest så det inte skär sig med vårt färgtema...
mammaK: Menar du den stora bordsplaceringskartan eller? Vi skriver ut vår på A3 och ramar in. Antagligen ställer vi den på ett staffli vid ingången till festlokalen sen. Blir nog bra!
Idag ska vi på Liseberg. Har sminkat mig exakt så som jag tänker sminka mig på bröllopet. Får se om det håller hela dagen! Håller det en hel dag på Liseberg så lär det ju hålla på bröllopet tänker jag.
idag ska vi på bröllop, blir som ett litet genrep inför vårat.
tänkte passa på att sminka mej som jag vill ha det på vårat bröllop, ser ju då om det håller eller om jag måste bättra på under kvällen. Provade igår bara här hemma och blev nöjd på första försöket
vi fick igår veta att någon ska vigas precis innan oss. ska försöka ta reda på vilka, då vi vill ha speciell dekoration i kyrkan och det vore ju skönt om jag kunde övertala dem att ha lika så blir det inte så mycket styr mellan vigslarna.
imorgon ska vi träffa kantorn och solisten för övning i kyrkan, det ska bli roligt.
Nu är min sambo på svensexa! Han hade ( tyvärr ) listat ut att det var idag, eftersom det är sista möjliga dagen, och de hade sagt nåt konstigt på jobbet om hans schema. Men han gick till jobbet i morse, och jag visste att de skulle komma ca kl 13. För en stund sen var de här med honom för att hämta lite grejer; badbyxor, handduk och extra tröja. Det var han och 3 till. Hoppas de får det skitkul!!! :)
7 dagar kvar och jag slänger mig in i tråden.. om jag är välkommen?
Några obligatoriska uppgifter man måste lämna för initiationsriten?