• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • sussen2007

LillaLi: Nej, jag menar; Vi ska ha bordsplacering. Men funderar på att inte göra nån "karta" som folk kan titta på, utan att de får leta upp sin plats ändå. Vi tänkte att det kanske funkar eftersom det inte är så mycket folk. Tror ni att det blir rörigt när alla ska hitta sin plats?

• Lilla Li

sussen2007: Aha du menar så. Har ni långbord eller småbord?

• sussen2007

Honnörsbordet är för 15 st. Utifrån det går 5 tungor med 4 eller 5 pers vid varje bord.

• Lilla Li

sussen2007: Aha. Men det tycker jag låter väldigt överskådligt. Tror inte du behöver en karta för det. Dessutom brukar folk hjälpa varandra litegrann, säga till sin partner eller kompis om de råkar se en skylt med deras namn på. Det går nog fint!

• sussen2007

Bra! Tack för synpunkterna!

• plings

Hej allesammans, får jag vara med här på ett hörn?!

Jag har inte varit så nervös innan utan cool som en filbunke... tills igår.. vi åkte då ut till festlokalen för att göra en provdukning och se så att vår teori med möblering fungerar. Det var så trångt! Det löste ju sig, men inte riktigt som vi hade tänkt oss, så nu har jag börjat oroa mig för att andra saker och ting kommer krångla!

Vi har varit och köpt diverse blockljus idag men vad skall man ställa dem på?? Något tips?

• sussen2007

Väldigt OT här nu, men jag har noll ideer. Jag har överbliven taco-färs i kylen. Vad ska jag göra av den???

• sussen2007

plings: Vi har också blockljus, köpta på ikea. Där köpte vi även glasfat att ställa ljusen på.

• sussen2007

Haha! DET har jag verkligen inte ens tänkt på! Jag brukar va duktig på att göra det annars...
    Kloka kvinnor det finns här...! :)

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3