11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Håller tummarna för att sussen2007 får en härlig och rolig hippa!
Piss också!!
Idag skulle sambon ringa festlokalen och anmäla hur många vi blir, specialkost osv. Och så får han ett samtal från en av gästerna - två personer lämnar återbud... AAAAÅÅÅÅAAARARRRRRGGHHHHH!! Hur trött blir man inte...?! Bara att sätta sig med bordsplaceringen IGEN!
Herregud vilken träningsvärk jag har från igår! Jobbar vid dator och sen när jag skulle iväg på lunch nu så kunde jag knappt sträcka ut armarna.
Imorrn ska jag åka och hämta ut mitt secret box-album. Jättespännande! Det är nästan så att jag måste hämta ut det redan idag faktiskt...
10 dagar kvar!
Oj vilken konstig känsla jag fick precis... Har ju varit klar med mina kläder i flera månader. Köpte klänningen i november, skorna i mars och fixat smycken m.m. efter det. Nu kändes det plötsligt som om jag ville ut och köpa en vanlig cocktailklänning - jag blev sugen på att gå på mitt eget bröllop bara som gäst på nåt vis! Tanken kändes väldigt avslappnande faktiskt. Tror jag ska försöka tänka så den dagen. Vi ska ju faktiskt inte ordna med något alls, alla andra står ju för det under själva dagen. Jag ska bara låtsas att jag är gäst och att någon fixat en underbar fest.
Lilla Li - jadu, tänk vad härligt!
Hos mig leker känslorna berg- och dalbana. Ena stunden känner jag mig pirrig och glad, nästa är jag stressad över att jag inte tycks kunna bestämma frisyr, över saker som ska hinnas med, cateringfirman som inte svarar när vi ringer för att anmäla antal personer osv osv.
Kakan -07: Hos min blivande är känslorna också upp-och-ner just nu kan jag lova! Han har ringt mig typ 5 ggr idag på förmiddagen och nästan skällt på mig för att han varit så stressad. "Vem har hand om detta?", "Vem ska ordna det här?", "Hur många såna behöver vi?". Herregud, tagga ner liksom...
Woohoo! Nu fick jag mens! Jag kommer med andra ord INTE ha mens på bröllopet. Vilket betyder att jag nog bara behöver skjuta upp mensen ett par dagar för att slippa den även på bröllopsresan.
*nöjd*
Nu ska jag hämta ut mitt album!
trodde jag skulle få med mej klänningen idag, men nej de hade glömt fålla upp fodret när det kortade klänningen
köpte ett par dagen efter bröllopet mysbyxor, vita plysch som jag ska brodera mrs. andersson på
Åhh jag vill också ha mens...
Lyllis..
Helt slut efter dagens danskurs, ska äta nu och sova för att i morogn arbeta sista arbetsdagen inför nästan 5 veckors semester..