11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
åh jag vill också sola, hinner kanske sticka iväg ikväll. hade också planer på att ligga i solen hela sommaren men det blev visst inte så...
hittade en söt caketopper på e-bay, miranda nalle brudpar. så jag reggade e-bay konto och paypal konto, tog köp nu och betalade direkt hoppas nu bara att jag gjort allt rätt så björnarna kommer, blev lite snurrig när allt var på engelska
irrepirre: Annars hittade jag ju ett gulligt Smurf-par som gifter sig. Båda klädda i vitt. Hur söta som helst! I en vanlig leksaksaffär. De står hemma på sängbordet. Vi har ingen tårta så jag kommer inte kunna använda dem till det, men på något sätt ska vi få med dem i bröllopet i alla fall!
åh vad gulligt med smurfar, det sökte jag efter men hittade inte. eller rättare sagt jag hittade bara brudgumssmurfen.
nu har jag fått bekräftelse mail på nallarna så de borde komma, säljaren verkade mycket seriös. betalningen verkade ha funkat också, men jag vet inte om jag måste bekräfta något när nallarna kommit för att säljaren ska få pengarna, antar att jag får mail om det.
irrepirre: Det blir säkert jättebra med nallarna. Hur lång är leveranstiden? Beställer du från USA?
e-bay uk, men jag vet ju inte var säljaren var ifrån förstås.
Tjejer, jag var förbi en guldsmed på lunchen och frågade vad de skulle ha för att putsa våra två ringar + gravera in datumet i hans: 350 kr fick jag som svar.
Är det ett normalt pris, eller kan man komma undan billigare?
Vad har ni fått betala?
För oss ingår det i priset vid köp av vigselringen. Men vi ska nog förbi där idag och prata med honom, behöver vidga förlovningsringen. Och så ska vi fråga om detta med att det är två olika skenor, vi fick ju höra att de skulle vara lika.
Nu ska vi iväg på en runda, men tänkte visa vad vi har tänkt för placeringskort. Satt och lekte lite med pappersremsor och detta blev resultatet, lite roligt tycker jag
sjoblom.tk/alin/default.asp%20-%20prototyp
För oss ingår det också i vigselringspriset, så vi gör det gratis.
vi fick våra putsade och hans ring nygraverad gratis när vi beställde vigselringen
Nu fick jag tag på dem som gjorde min vigselring. De ville ha 250 för puts + gravyr, så det tyckte jag var helt ok. Dock måste vi lämna in dem idag, för sen går deras smed på semester!
Så nu plötsligt blev det lite brådis.
*pirr*