11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Nu är vår annons med i tidningen under vigsel. Nu blev det ännu mer på riktigt!
www.familjeliv.se/krypin/kattis_o_hakan/galleri.php
Fall att ngn vill se...
haha jag är först med att säga....
2 veckor kvar!!!
Nu har de varit och hämtat m2b. Han har gått länge och varit och nervös när de ska ta honom. Hoppas han får roligt på sin svensexa.
Bara två veckor kvar nu, undra om jag får nån möhippa? Börjar bara tänka på alla som jag vet ska bort på semester innan bröllopet så jag är lite fundersam om det blir något, men jag hoppas ju så klart.
070811: Jag undrar jag med! Av oss är det ingen som hippats/sexats (öh... ).
mammaK: Vad är en brudvisning för något? Vi ska ha annonsen inne till nästa helg, men började just fundera vad jag sa till henne egentligen, undrar om jag sa någon tid för vigseln... Måste nog ringa och dubbelkolla det där på måndag...
Annars är det mest serveringspersonal som jag är orolig för. Trodde att det var klart, men när jag bara skulle checka av det så visade det sig att hon inte hittat några, AAHHH!!! Så nu är vi på full jakt, men alla verkar vara borta...
Men nu ska vi inte tänka på det, ska på bröllop idag, min mamma gifter sig!
Popupp
Grattis till din mamma! Vad kul!
Vi valde att inte ha tid utsatt på tid till vigseln för kyrkan är ganska liten ändå. Men däremot att hon skrivit året, varför?? Jag vill inte ha det där, folk fattar ju det.
Brudvisning= Gotländsk tradition där nyfikna ortsbor (och annat folk, typ gamla bekanta, föräldrars bekanta osv) kommer och vill se på brudparet. Man får gå ut på trappan och visa upp sig och sen går man runt och bjuder på gotlandsdricka och salta kringlor. Kul va??.....
Fick just reda på att min sambo ev sexas nästa helg, i värsta fall dagen innan, men då blir jag inte glad dör han har stora problem med migrän när det blir för mycket!
mammaK, kul med den gotländska traditionen. Och hoppas att de sexar honom nästa helg då så han slipper migrän. Skönt att våran hippa/sexa är avklarade. Då kanske man är lite utvilad tills den 11:e.
Nu börjar nervositeten verkligen komma krypandes. Om två veckor exakt sitter jag hos frisören och blir fin.
Hoppas bara att vädret blir lite bättre. Hos oss blåser det som tusan idag, inte så kul om frisyren och slöjan blåser all världens väg dagen D.
Har precis varit hos floristen och beställt alla blommor. Ska ta en snabbdusch nu och sedan blir det att grotta in sig i klipp och klistra hörnan. Har inte ens kommit halvvägs med monteringen av vigsel och festprogrammen. Men när de blir klara kommer de vara super fina.
Vad sysslar ni andra med idag?
Här blåser det med idag. Fast inte jättefarligt. Men får gärna vara vindstilla om 2 veckor, som sagt.
Vi ska sätta oss och kolla vad vi egentligen har kvar att göra, sen ska vi beta av i listan, det vi kan. Vigselprogrammen ska skrivas ut och vikas, sen är dom klara. Så det blir nog gjort idag. Så måse jag ha tag i killen om ska sjunga solo, men dom tycks vara omöjliga att nå, dom har inte ens sgt om dom kommer och osat har gått ut, så där är jag lite orolig. Men jag har inte hunnit bli nervös ännu.
Jag jobbar och mannen fixar med våra ringar, putsning och inskriptoner...det känns så tomt på fingret...