• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Lilla Li

Kakan -07: Oj vad coolt att de inte träffats än! Bröllop måste ju vara den bästa förutsättningen för att träffas, så vill ju alla ha trevligt.

Jag fick precis en snilleblixt och lyckades sätta ihop bordsplaceringen på en kvart! :D:D Har våndats med den i flera veckor, försökt men gett upp för att det verkat omöjligt. Nu fick jag äntligen ihop det! Så skööönt att ha det gjort!

Gästrimmen skrev jag också precis klart. Kan klistra in dem här om någon vill läsa?

• ElenaMaria

Lilla Li
    Vore jättekul att få se era rim

• mammaK

Helt utanför aktuella ämnet, jag hade en sån mardröm inatt. Jag drömde att H var otrogen och nekade allt. Fast den tjejen berättade allt detaljerat. Huuu.
    Är det fler som drömmer konstiga drömmar?

Vad duktiga ni är som är klara med rim. Jag vill absolut läsa!

• Kakan -07

Lilla Li - ja!! Lägg gärna ut rimmen! Vi har några envisa kvar som vi inte kommer på något till. Kanske kan det ge lite inspiration!

mammaK - hade någon sådan dröm tidigare i vår. Otroligt obehagligt. Nu är det mer kaos på bröllopsdagen som fyller mina drömmar.

• mammaK

Kakan-07
    Jag hade drömmar om bröllopsdagen i våras=) Jag kanske är lite avig.

• Lilla Li

mammaK: Min sambo drömde så igår natt om mig. Att jag var otrogen med en annan man i samma rum. Hans fru var där också, så det var typ som att vi försökte oss på ett partnerbyte men varken frun eller min sambo var intresserade - bara äcklade. Så min sambo gick omkring och mådde dåligt av den drömmen hela dagen igår. Stackarn...

Jag har också drömt mardrömmar. Blev en del i höstas när jag planerade en massa, sen har det kommit nu de senaste veckorna igen eftersom det börjar bli en massa planering nu. Sist drömde jag att sömmerskan klippt av min klänning vid knäna...

• mammaK

Skönt att fler har det så=) Jag går just nu och väntar på att få berätta för sambon, så han kan säga att det inte är så. Även fast jag vet att det inte är så! Hu vad jag är knäpp just nu!

Lilla Li
    Inte kul med klänningdrömmar!

• Älin

Jag har inte haft så mycket drömmar på sistone, inte om bröllop eller sånt iaf, tror jag. Drömde för länge sen att sambon var otrogen och när jag väl bestämt mig för att förlåta honom och så, så ville han inte ha mig eftersom jag kunde förlåta något sådant... Uschligt är det med sådana drömmar!

Nåja, nu är vi äntligen hemma igen så idag ska jag ner på stan och köpa smink sen ska vi iväg till cateringfirman och provsmaka maten och ikväll ska min syrra öva på att göra frisyren en gång till med nästan alla tillbehör, inte blommorna, men resten Och så ska vi väl hinna med att ringa massa samtal, karln ska klippa sig och bli finfin . Känns som det kan bli en späckad dag.

• Älin

Är det någon som har ett låttips till valsen? har blivit osäker på "Av längtan till dig". När vi övade i helgen (det gick mycket bra ,tycker jag, tillslut) övade vi till låtar med högre tempo än den låten. Vi vill inte ha "Ta mig till havet".

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3