• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • mammaK

Jo önskar att norrmännen har rätt.

• Kakan -07

Ja, just nu känns ju solen långt borta. Men det SKA vara fint väder den 11:e!! Vi ska ju fotas uppe på några klippor och där har jag ingen lust att halka omkring i regn med klänningen!
    Vi får göra en gemensam soldans på fredagen innan!

• ElenaMaria

Älin
    Jag tycker det är fint att göra remsor som är c:a 1,5 cm breda och rulla dom i båda ändrana med en penna så de formas till ett hjärta. Man skriver namnet i ena änden och liksom hänger hjärtat över en glaskant. Svårt att förklara, hoppas du förstod

Jag är faktist också nervös, och förvantansfull och pirrig. Och vi längtar lite tills detta är "över" så vi kan ta tag i andra projekt som ligger och väntar.

• Lilla Li

Älin: Vi gör såna hjärtan du pratar om. Lätt att göra, ser fint ut och funkar.

• Lilla Li

Cameline: Nej, det blir 9 nätter på Grenada och 5 nätter på Carriacou.

För övrigt så har de ända sedan i mars lovat fint väder i augusti. Regn i juli, rekordvärme i augusti. Så jag förstår faktiskt inte alls varför folk tagit ledigt i juli!

• Lilla Li

mammaK: Länken du skickade... den artikeln är publicerad 2005.

• mammaK

HAHAHAHA! Jag googlade. Ja där ser man.
    Men vi kan väl låtsas att den är från i år!

• Lilla Li

Herregud jag sitter precis och letar info om vår bröllopsresa. Har hittat en tjej på FL som var på Grenada i maj i år. Åååhh vad härligt det låter! Vattenfall att bada i, små obebodda atoller som man kan ta en vattentaxi ut till och var helt för sig själv en hel dag, vilda apor som äter banan ur händerna på en, delfin- och valsafari, heldagskryssningar... Mmm! Jag är SÅ SUGEN på att åka nu verkligen!

Sitter och ställer samman ett dokument med all info jag kan hitta. Gör en egen guidebok typ.

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3