• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • irrepirre

mammaK vad spännande!!

• Cameline

mammaK : hihi ha så himla kul och glöm inte uppdatera tråden med din underbara dag!!!

• Cameline

Vi kämpade ett bra tag med bordsplaceringen men fick till det till slut.

Morföräldrar vid honören tillsammans med fastrar, föräldrar och oss.

Den centrerade "E" tungan, alla sysko+resp, bästa kompisar,tärnor mm.

Övriga tungor -->övriga kompisar mm.

Är så glad!!
    Har letat efter piannoter och texter till vår solosång i kyrkan, men det har inte funnits att få tag på i Sverige.
    Så jag använde mig av en amerikansk site, gjorde beställningen i onsdags och i morse ringde DHL på dörren med brevet!!
    Snabbt!

Nu har jag allt som behövs till sången!!

• Giiirly

Tre veckor, det känns helt overkligt o sjukt! Nervöst o jag vet inte allt :)

• mammaK

Nu är jag hemma och nyktrat till. Berättelsen kommer under dagen.

• poppupp

mammaK: Jag tog tyvärr inga bilder på frisyren. Hon satte bara upp den slarvigt för att vi skulle se att vi förstått varandra, och det verkade vi ha gjort iaf!!

Bruden Ringman: Vilken tid är er vigsel? Skönt att kunna ta det lugnt på morgonen iaf! Men jag är nöjd med halv nio med tanke på att vi ska åka till fotografen 11...

Vi har bara min mormor i livet, så hon kommer sitta vid honnörsbordet. Annars tror jag att man inte ska vara så rädd för att blanda olika åldrar, skillnaderna känns ofta inte så stora, det hela beror ju på hur gammal man känner sig!

• poppupp

För övrigt så blev jag också hippad igår!!! Vi skulle åka till Östersund på bröllop (bröllopet är idag), så när vi precis åkt svängde min älskling in på en mack för att kolla luften i däcken. Okej tänkte jag, och gick mot affären för att köpa halstabletter, och då kom två av mina bästa vänner springande, satte på mig en halsduk och förde mig till en bil. Hade en underbar dag!!! Resan till bröllopet tar vi idag istället, så blev en tidig morgon idag...

Vi åkte iaf til en kompis och där blevj ag sminkad. Sen fick jag ta av mig allt utom underkläderna och så fick jag en rock (och det var allt...). Sen åkte vi ner på stan till myrorna och där fick jag 50 kr och för dem skulle jag köpa dagens kläder. Sen fick jag en del uppdrag på stan; skulle lära ut bugg och salsa till två killar, fick en kasse med an massa skräp typ, som jag skulle sälja för att tjäna ihop till min lunch, skulle köpa kondomer utan att använda en massa ord. Men det gick bra iaf! Sen satte de mig i en gummibåt och så skulle jag paddla fram på ån som går genom stan, dock utan paddlar. Om jag klarade uppdrag efter vägen skulle jag få dem... Jaja, helskoj var det!!

Sen åkte vi och spelade minigolf innan vi åkte till en tjej och grillade och myste hela kvällen. Vilka underbara vänner man har alltså!!!

• Lilla Li

Popupp: Vad roligt! Kul idé att låta dig köpa dina egna kläder! Vad blev det för nåt?

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3