• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • mammaK

Nu har jag bokat rum till dagen efter. Vi bestämde oss för att ta in på hotell en dag efter för att få njuta av hotellet. Så nu är ett rum m jaccuci och egen uteplats bokad! Åhh vad det ska bli mysigt.

• Lilla Li

Jag skrev de flesta gästpresentationerna redan i november. Har några kvar, orkar inte riktigt ta tag i det där...

Den här veckan ska vi:
    - Fixa bordsplaceringen
    - Skriva ut bordsplaceringskorten
    - Skriva ut vigselprogrammen
    - Lämna in ringarna för putsning
    - Åka till kyrkan och se hur den ser ut invändigt samt se ut fotograferingsplatser i närheten

• Lilla Li

Äsch... guldsmedjan är stängd, öppnar igen på måndag. Får åka dit då.

Jag tycker det är så kul med alla gäster som anstränger sig så för vår skull! Min sambos mormor har unnat sig riktigt fina kläder (enligt hans syster som sett dem) och mina systerdöttrar ville absolut visa mig sina kläder när jag var hos dem i helgen. Hur kul som helst.

• mammaK

Lilla Li
    Vad kul! Det är sånt som gör att det känns att det börjar närma sig=)

• Cameline

mammaK : Låter som du fick en underbar hippa!!!

Hörrni jag är väldigt nervös nu...

• Lilla Li

Cameline: Inte så värst faktiskt. Mest otålig - vill gifta mig nu!

• Kakan -07

Jag har en blandning av otålighet och pirrighet! Är inte just nervös eller orolig - mest förväntansfull.

Idag fick jag dock en liten klump i magen när vi började räkna ihop de kommande utgifterna... Eftersom jag är student är det blivandes konto som "tar mest stryk". Tycker det är lite jobbigt det här med pengar, även fast vi ju pratat om det och det på inget vis kommer som någon överraskning. Det är ju sådana stooora summor bara! *gulp*

• Lilla Li

Ja det är en del pengar. Jag har skrivit en lista på när allt ska betalas. Det största blir ju mat, dryck och lokal som ska betalas nån vecka efter bröllopet. Ca 35 000 kr...

• Kakan -07

Vår faktura från festlokalen hamnar på ca 10 000 kr mer än er... Och så är det ju dryck, fotografering, resa (i och för sig betald redan) mm mm...!
    Tror det skulle kännas bättre om jag också kunde bidra med en märkbar summa och inte bara att det är sambon som hostar upp pengarna... Men nu är läget som det är..

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3