• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • mammaK

070811
    Ja det måste verkligen vara kul att alla kommer.

• 070811

Blev själva lite förvånade, vi hade faktiskt räknat med ett par nej. Lite komplicerat men jag har ett eget företag och kunde inte bara bjuda en del av de som jobbar åt mig, så vi bjöd alla (med respektive) och så fick de själva ta ställning till om de ville komma eller ej. Men som sagt alla ville komma (släkt, vänner och arbetskamrater).

• Giiirly

Bruden Ringman, ska också göra en secret box. Fotografen jag valt e på semester så det blir nog en vecka innan bröllopet. Berätta gärna hur det gick sen!
    Jag vill verkligen göra det men vet ändå inte om jag vågar :) Lycka till!

• Giiirly

070811, jag har heller inte blivit hippad. Min m2b prata precis m sin mamma o han sa att hon frågade om jag hade haft hippan ännu. Han svarade så klart nej och hon sa att en av mina tärnor nämnt att den skulle bli av den 21...
    Det kanske blir nästa helg då kanske... :)
    undrar va man ska få göra! Någon mer som inte blivit hippad?!

angående gästbok. Vi ska ha festen på en restaurang, ett pampigt gammalt hus som rustats upp. I entrén ska vi ha ett bord stående med make-a-wish och även en gästbok där. Eftersom entrén e stor o luftig kan jag inte tänka mig att det uppstår någon vidare kö. Sen själva matsalen ligger i ytterligare ett rum så det ger ändå gästerna en chans att få svängrum :)

• Lilla Li

Giirly: Jag gjorde ju min secret box för ett par veckor sedan. Hur kul som helst!

• ElenaMaria

Hej på er!
    Vad roligt att läsa om era hippor själv är jag inte hippad än, så då måste det väl bli den 28:e? I lördags gjord ejag min secret box fotografering. Det var lite läskigt faktist, ochs vårt. "Min" fotograf är ganska tyst och säger inte så mycket, och det blev studiobilder snarare än ögonblicksbilder. Vi höll på i nästan 3 timmar! Och vad jag kunde se i kameran finns det iaf några bilder som blev bra. Ska bli kul att se resultatet sedan.
    Angående gästbok så komemr en av tärnorna att ansvara för att alla skriver i den.

• Kakan -07

Hej tjejer!
    Varit borta över helgen och här har skrivits för fullt!

Kul att läsa om fler hippor!! Pirrigt för er som har det framför er!

Jag hade en så märklig dröm i natt. Höll på med diverse föberedelser och så kom en tjej fram och började prata. Det visade sig att hon också skulle gifta sig, samma dag. Och så presenterade hon sig som "Lilla Li"!
    Jösses, tror ni man hänger här lite för mycket!?

• Lilla Li

Kakan -07: Ooohh jag känner mig hedrad! Haha. Lite roligt. För övrigt så är håret under mina armar nog lagom långt nu, det växer visst fort. Ska göra en provvaxning ikväll, så hinner det nog växa ut igen till bröllopet.

• Kakan -07

Lilla Li, hmm... har du växthormoner eller!? Jag vågar inte chansa att raka, vill inte att det ska vara för kort. Men kan det kanske bli för långt?!

• Lilla Li

Kakan -07: Ja det tror jag. Är det för långt så brukar man ju klippa det lite... Frågan är bara om mitt verkligen hinner växa ut till bröllopet igen. Vaxning gör ju att det inte växer ut lika snabbt igen...

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3