11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Jag vet inte om jag kommer i klänningen eller inte (en är inte färdig-omsydd ännu) men de på salongen känns proffsiga och sade att jag tar med mig klänningen så tar vi det som det kommer för de är vana! Känns skönt tycker jag!
Vi ska oxå göra om bordsplaceringen, två som tidiigar tackat nej ska nu komma vilket självklart e jättekul!
Känns som att det är sååå mkt detaljer nu på slutspurten!! Hade fått tips om att Lidl (!!) hade spiral-inbindnings-apparat, som vi tänkt använda för å sätta ihop festhäftena med, så dit var vi idag och handla! Sen åkte jag till mina föräldrar och hämtade stenarna som var till bordsplaceringen och väl där började vi prata och jag kom på sååå mycket saker jag glömt och som jag nu måste fixa!!! Alkoholfria viner, engångskameror, allergier... osv osv.
så nu ska jag börja!
jempa82 :
Tips: Vi fixade vår bordsplacering i powerpoint=superbra.
Det är bara att dra upp modeller för borden och göra små fyrkanter som stolar ochs edan är det bara att flytta runt alla gäster..
Vi skrev sedan ut två ex i A3 och ramade in denna för gästerna att titta på vid brudskålen och minglet. Sedan gav vi en till köket där vi har skrivit ut vem som har allergier och vilka som ska ha vegetariska rätter, samt rött eller vitt vin.
Shit.. Jag har precis luskat ut att imorgon blir jag hippad... tror jag.
Min syster som precis kommit hem från Australien ringde min älskling ikväll...och bad om ett papper från bilprovningen, som om man någonsin får två papper... Sen frågade jag min blivande om vi kan tväta imorgonbitti, då jag inte har några rena kläder, så säger han att visst men bara det är tvättstugan med torkskåp. Jaha varför då???? Är det hippan??? Vadå säger han med ett stort leende, men hade jag varit dig hade jag nog tvättat av det värsta ikväll. Jaha... Nu är man ju inte lite nervös...
Var tvungen att skriva av mig.
mammaK: Va spännande, hoppas ni får en bra dag då (om det blir)!!
Jag var hos frisören igår och gjorde provuppsättning. Tror det kommer bli super, hon verkar duktig och var väldigt trevlig!! Jag kommer byta om hos frisören, mina tärnor kommer vara med där. Min klänning går också att kliva i så det är nog inget problem. Fick också veta att jag inte behöver vara där förens 8.30... och jag som räknat med 7 så det var ju bra, får ju typ sovmorgon!!
mammaK : Sov inte naken i natt då..
Hoppas att du får en underbar dag om det skulle ske i morgon!!!
haha nej ska inte sova naken=) Men jag sa till H, om det nu blir imorgon, jag säger bara oooom, hinner jag duscha och göra i ordning mej om jag går upp vid 9??
Då sa han ja!
Tror han luras, ska byta trosor nu iaf...och kolla armhålor. hehe=)
Popupp
Du tog inga kort??
Tack till er!
mammaK, ha det så kul i morgon
Popupp, 8.30 ...he..he...ska själv inte vara där förens kl 10.30 så jag ska ha sovmorgon
. Inte för att jag tror att jag kommer kunna sova...för vem kan det en sån dag???
Nu kunde jag inte hålla mig längre, lade upp min nya mailadress här hemma, så att den funkar den 12:e augusti
Här e jag, en till som ska gifta sig den 11e...
Känns som om jag ligger efter m vissa saker, det känns iaf som om man missat något. Det e ju så mycket!
Vi fick också in två sena osningar, kul men lite typiskt då vi redan gjort klart bordsplaceringen, så även det blev kaotiskt helt plötsligt :)
Jempa82, berätta gärna hur det gick m spiralapparaten! Spännande!
vi har precis fått en Lidl här!
Va har ni för marginaler i innerkant? Vi hade först tänkt o häfta men spiral blir lite lyxigare :)