• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Lilla Li

Diamond Girl: Vi kommer inte ha någon underhållning alls. Först middag som vanligt och sedan egna spellistor på datorn.

• irrepirre

jippie!! borden gick att ha precis som vi ville. bara en av 82 platser som fick lite skymd sikt
    Kollade även upp resten av lokalen och bollade lite ideér med m2b. dagen kommer bli perfekt.

ang. öva i kyrkan så gjorde vi det samtidigt som vigselsamtalet. sedan tänkte vi gå dit ensama med barnen och öva mer. även träffa kantorn och öva med henne.

på torsdag är det dax för provuppsättning av håret och på fredag ska jag fixa naglarna.

nix åter till gäst pres.

• Diamond Girl

Lilla Li

Är det ni själva som ska ha koll på musiken?

• Cameline

Kakan -07 : vilken tur att allt var rätt, med bröllopsresebokningen!!

Måste genast kolla på våra biljetter också..

• Lilla Li

Diamond Girl: Vi sätter själva ihop en spellista, sedan behöver ingen sköta den alls. Den sköter sig själv.

• Bruden Ringman

Hej tjejer,

Ser att det varit fullt upp här. Har själv haft datorhaveri sedan i söndags. Så har lagt alla kvällar på att få igång den igen och ominstallera allt. Så inte mycket tid på bröllopet har det blivit. Men nu är jag med i matchen igen. Och tur är att allt på hårddisken gick att rädda, inte kul att börja om från början med festprogrammet.

Väntar föresten på att min syster ska ringa, hon är på BB nu.....har väntat i fem timmar på besked....känns som om det är jag som ska ha barn

• 11 augusti

Hur gör ni kvällen före? Sover ni tillsammans eller på skilda håll?
    Sover bäst tillsammans med m2b, men funderar på att sova hos syrran...

• ElenaMaria

11 augusti
    Vi sover tillsammans. Jag kommer att bli hämtat av en av mina tärnor på morgonen för att fixas iordning och sen ses vi igen vid 12 tiden för fotografering innan vigseln.

Jag undrar lite vad ni har kvar? Vore kul att se, och kanske kan man få tips om man missat något...

• sussen2007

Åh, skit -igen! Både jag och min blivande ska börja plugga i höst. Jag har nu fått svar från skolan när utbildningen ska börja och det ser inte särskilt ljust ut! :( Den börjar dagen efter vi kommer hem från vår bröllopsresa, så det är ok... MEN det är ju så klart upprop i veckan innan!!! Och det måste man va med på om jag inte är helt fel ute??? Fy. Vi la ändå bröllopet tidigt i augusti just för att vi inte ville att det skulle bli så här! Vad gör vi nu?

• ElenaMaria

sussen2007
    Usch vad tråkigt! Kan ni inte ringa skolan och berätta läget? Kanske kan något ombud gå istället för er?

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3