• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • poppupp

Ojoj, nu skrivs det mycket här...!!
    Jag vet vad morgongåvan ska bli, men kan tyvärr inte skriva om den här, så min blivande är här och läser med jämna mellanrum, han med...
    Vi gjorde klart våra gästpresentationer till festhäftet igår, skönt att vara av med den pressen. Men jag vet inte riktigt vad vi har kvar att fixa med vilket känns lite stressande...
    Idag har vi iaf bokat en kryssning som vi ska iväg på mellan bröllopet och den "riktiga" bröllopsresan!!

Älin: Secret box är underklädesbilder i ett album, levereras i en box... typ!

• jempa82

secret box... hur har ni tänkte göra med bilderna? Mina är färdiga, funderar på å göra lite som scrap-booking med lite kommentarer.. eller om man ska köra enbart kalender av bilderna.

Fortsätter med min bantning här. Fick barn för 4mån sen och kunde tyvärr inte amma, så det är fritt fram för diet. Hoppas på att åtminstone likna mitt gamla jag liiite! Bilderna är ju med en sen resten av livet

• jempa82

Beställer man secret box? Har en bekant som har fotat mig, så är fotona är här hemma och väntar på att "paketeras" på det sätt jag vill! De blev jättefina och han anar ingenting, känns jättekul och lite pirrigt tycker jag!

• mammaK

jempa82
    Vad kul, tror säkert att han blir jätteglad.

• Charlotte & Ronny

Har oxå funderat på secret box, men jag har varken råd eller tid innan bröllopet...tänkte ge honom en secret box på vår ett årsdag i stället!

• Diamond Girl

Bättre sent än aldrig... Äntligen hittar jag hit, trodde länge att vi är ensamma om detta datum.
    Är det bara jag som har pirr och lösa trådar kvar?!

• Charlotte & Ronny

Pirr...borde ha sovit för länge sedan...kan jag det...ö...nej ;)
    Vi har lite favors kvar att orna, placeringskort, och placerings-dilemmat kvar...en av mina tärnor sa "jag kan kolla på placeringarna åt er" ööö...tack!!!! Vi går igenom dom tillsammans om nån vecka. Sen var vi klara, känns skönt. Vart gifter ni er, vilken del av Sverige?

• irrepirre

åh vad härligt det var att prova klänningen igen, jag längtar verkligen tills jag får ha den hela kvällen.
    inte så mycket fix, den ska kortas lite och tas ut 1 cm i midjan. den ska vara klar om 2 veckor för hämtning

Tärnklänningen var också superfin, men lite för stor. Den skulle vi måtta på när vi hämtar brudklänningen, så nära som möjligt då eftersom tärnan är gravid i 7 månaden.

Min morgongåva till min man är 2 biljetter till gwen stefani i globen den 10 oktober. Är inte så mycket för smycken varken han eller jag och typ en secretbox har han fått förut.

• Diamond Girl

Vi gifter oss i Uppsala, vigsel i Botaniska trädgården och middag och fest på slottet. Har ni kommit så långt med placeringarna, annat är det här. Har massor kvar ett axplock: har inte bestämt blommor, inte gjort menykort eller festprogrammen, tårtsmak- vet ej mm.
    Har svårt för att delegera sånt jag tycker är kul, men det börjar bli dags nu...

Vart ska ni gifta er och var tillbringar ni bröllopsnatten?

• poppupp

Här är en lista som gjordes för ett tag sen. Ni som inte står med kan ju fylla på!

MammaK Elinghems Ödekyrka,Gotland kl, 15.00
    Kakan -07, Maria Magdalena kyrka, Stockholm, kl 16.00
    Cameline, Bromma kyrka, Stockholm, kl. 15.00
    Bruden Ringman, Karlskoga Kyrka, Karlskoga, kl. 15.00
    sussen2007, Järeda kyrka, Järnforsen kl 15.00
    Lilla Li, Sandseryds kyrka, Jönköping, kl 16:00
    Sandymon, Delsbo kyrka, kl 15:00
    Popupp, Svärdsjö kyrka, Falun, kl 14.00
    irrepirre, Västanfors kyrka, Fagersta kl. 15.00

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3