11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Jag såg det också nu - blir inte riktigt lika roligt då
malle_1: Nej men det är kul ändå. Min tärna blev helt galen när jag visade henne filmen innan vi visste att den var fejk. "Jag ska INTE låta dig bli sån!" lovade hon.
Haha! Ja, den är kul! Just nu skulle jag kunna göra så med klänningen bara för att ha en ursäkt att köpa en annan...!
Kakan -07: Meeen... Det låter verkligen som om du ångrar dig! Inte en enda bra sak har jag hört dig säga om klänningen. Det kanske är dags att leta efter en ny i alla fall? Du vill ju inte vara missnöjd på er stora dag! Klänningen kommer du ju ha på dig hela dagen, är du inte nöjd så blir det jobbigt. Man ska känna sig vacker på sin bröllopsdag! Dessutom kommer den synas på alla foton, synd då om du ser tillbaka om 20 år och tänker att du kunde hittat något finare...
Kakan: bor du i stockholm? Jag hade en panikdag häromdagen innan jag visste att min klänning skulle gå att lägga ut (peppar, peppar)då var jag runt och det är ju inte helt lätt att hitta en ny med så kort varsel.
Men på NK fest skall de sluta med bröllopsklänningar så de säljer ut för halva priset. Vilket kan vara bra och veta, om du nu skall leta men det skall du ju inte.. ?
Tack tjejer.
Alltså, klänningen ÄR fin och jag gillar den. Men... Det där men'et som jag inte riktigt kan sätta fingret på.
Vet att det är jättesvårt att hitta något nu så här en månad innan.
malle_1, vilka affärer var du till?
Tror att jag oroar mig lite för vad sambon ska tycka också. Han har ju inte fått se klänningen. Och jag VILL inte visa honom, samtidigt som jag är lite nojig att han inte ska gilla den.
Kanske har jag bara en dålig dag... ska ta ett prat med sambon när jag kommer hem.
malle_1, glömde skriva: ja, jag bor i Stockholm.
Kakan -07: Om du vill ha hans åsikt om vilken sorts klänning han gillar så be honom titta i en bröllopstidning och vissa vilka han gillar. Men - då måste du ju vara beredd på att han kanske inte gillar den typen av klänning du redan valt. Och hur kommer det kännas?
Nej precis... Åhh, jobbigt.
Får se vad han säger om det hela.
Kakan -07 : Känner igen mig med..har provat min klänning också ett gäng gånger..och sedan titta på nätet och i tidningar på andra..men nepp..nu ska jag ha den jag har köpt..