• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Lilla Li

ElenaMaria: Lägg gärna till vilken stad kyrkan ligger i också.

• ElenaMaria

Jag är ju helt hopplös idag

MammaK Elinghems Ödekyrka,Gotland kl, 15.00
    Kakan -07, Maria Magdalena kyrka, Stockholm, kl 16.00
    Cameline, Bromma kyrka, Stockholm, kl. 15.00
    Bruden Ringman, Karlskoga Kyrka, Karlskoga, kl. 15.00
    sussen2007, Järeda kyrka, Järnforsen kl 15.00
    Lilla Li, Sandseryds kyrka, Jönköping, kl 16:00
    Sandymon, Delsbo kyrka, kl 15:00
    Popupp, Svärdsjö kyrka, Falun, kl 14.00
    irrepirre, Västanfors kyrka, Fagersta kl. 15.00
    rottizz, Jonseredskyrka, Göteborg kl. 15:30
    ElenaMaria, S:ta Birgittas Kapell, Göteborg kl 14:00

• 11 augusti

Nu har vi fått besked om att m2b:s mormor inte kan komma. Hon känner sig inte pigg nog för att orka med. Tyvärr. Det hade varit roligt att ha henne med.

Har just fått färdigt gästpresentationerna på rim. PUH! Det är inte alldeles lätt att få det att flyta, men till slut så.

• sussen2007

Vå håller också på att pilla med gästpresentationerna. Inte på rim dock -som tur är! Det är jobbigt som det är jnu tycker jag! ;)

• Kakan -07

Snart går jag upp i atomer!!
    Fick ju hem biljetterna till bröllopsresan idag och tittade nu noga igenom alla papper så att det stämmer. Ser till min stora förskräckelse att ett av hotellen vi ska bo på verkar ha blivit fel!!!! Vi har bokat på Divi Aruba, men på vouchern står Divi Village, vilket är ett annat hotell!!
    PANIK!
    Har precis mailat vår handläggare på resebyrån, hoppas innerligt att något blivit fel hos henne och att det här går att ordna. Vill inte ens tänka på att det inte ska gå... *hjärtklappning*

• Lilla Li

Jag skrev ett gäng gästpresentationen på rim i höstas. Ska börja gå igenom dem nu och uppdatera där det behövs, samt skriva de sista. Och så bordsplaceringen... puh. Jag orkar verkligen inte ta tag i det! Har en känsla av att det inte kommer bli gjort förrän i sista minuten...

• Kakan -07

Phheeww!!
    Resehandläggaren var snabb och kollade upp bokningen. Rummet är bokat på rätt hotell, men vouchern var felskriven.
    Tur att man har ögonen med sig och tittade även på de små detaljerna i alla resepapper.

Så, ett gott tips till er alla - var noga med att läsa ALLT för resan (och annat med för den delen). Det hade inte varit kul att komma dit och ha fel namn på vouchern...

• Lilla Li

Kakan -07: Oj vilken tur. Bad precis min kille att kolla upp med resebolaget när vi får våra biljetter. Har ju betalat 2000 kr i förväg. Nu är det bara 1 månad kvar tills vi ska åka, tror det är typ 30 dagar innan som vi måste ha betalat allt. Men vi har inte fått någon avi på det än...

• Kakan -07

Lilla Li - Vi fick fakturan idag tillsammans med övriga resehandlingar. Har bara 7 dagars betalningsvillkor, vilket jag tycker är rätt lite med tanke på summan. Nog för att vi väntade oss den, men vi visste inte exakt när det skulle komma.
    Hoppas ni inte stöter på något strul.

• Diamond Girl

Tjejer får man fråga vad för typ av underhållning ni ska ha.
    Själv vet jag knappt ska gå igenom det med "toastarna" ( de är världens bästa så jag är inte orolig ) när de kommer hem till helgen. Det enda jag har bestämt är stt vi ska ha magdansöser!

Popupp
    Det är toastarna som håller i det ska få se prototypen snart. Jag måste lägga mig i och godkänna allt - så älskvärd är jag, hi hi

Annars är det lite synd om mig har legat i feber men börjar känna mig piggare- känns det såhär imorgon blir det sko, underklädesletning och kolla in lite bling som passar brudklänningen till den stora dagen.
    Antar att ni redan fixat detta men berätta gärna hur ni ska se ut, från topp till tå.
    Börjar med mig själv.

Axelbandslös tyll/organza klänning figurnära modell+slöja som ska bäras under vigsel. Från Garamaj

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3