11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Vi låter med andra göra festhäftet. Ibland ångrar jag det och ibland är jag glad för det.
Ikväll är det tänkt att vi ska träffa våra "speltjejer" och höra om dom kommit på om dom kan spela den ingångsmusiken som vi vill!
Idag har jag även förstärkt naglarna så dom kanske hinner växa lite till och vara lite strkare. Är det fler som kommer göra naglarna?? Då menar jag inte bara förlängning utan även förstärkning och så!
Yes! Trots att alla var på semester så har jag nu fått tag i den tjänstgörande kantorn! :) Och stört alla med jobbsamtal på mobilen när de är lediga. Men det får de väl leva med! ;) Han var iaf jättetrevlig och jag har hört att han är skitgrym. Skööönt!...
mammaK: Jag ska inte göra naglarna. Ska köpa nytt nagellack har jag väl tänkt och fila dem själv och så, men inte göra det proffisionellt.
sussen2007
Skönt att du fick tag i han!
mammaK: Jag ska göra en nagelförstärkning veckan innan. Innebär det att man förstärker de egna naglarna, så man iaf måste se till att de är långa, eller kan de även bygga upp dem?
sussen2007: Vi gör häftena själva, jag sköter omslaget och m2b innehållet. Kommer kosta ca 1000:-
Lilla Li: Ja, Heda kyrka är jättemysig. Vi har sagt hela tiden att om vi ska gifta oss så blir det där. Vi ska ha vår dotters dop samtidigt. Är du från trakten?
Popupp
I mitt fall betydde en nagelförstärkning att bygga upp dom, men lättast är ju att fråga hon som skall göra dina naglar. Annras kallas det väl förlängning?
Idag träffade vi tjejerna med fiol och flöjt och dom hade övat på den låten vi hade frågat om, det var så fint, fick gåshud och tårarna var inte långt borta.
Men vi upptäckte en negativ grej med kyrkan, två getingbon... men det fixar vi bort den veckan om dom är kvar då.
kom nyss hem från lokalen där vi ska vara. allt verkar vara grönt inför festen, känns skönt. vi får precis som vi vill.
imorgon ska vi dit igen och prov ställa borden och se om det får plats som vi tänkt. sedan kan vi göra bordsplaceringarna och rita "tavlor" att sätta upp vid ingången.
irrepirre
Vad bra. Kul att testgöra borden redan nu!
Vi har funderingar på att åka till festlokalen (om den är ledig) och göra en provdukning, dels för att se att alla får plats, och för att se hur det ser ut med bordsdekorationerna. Men vi får väl se vad dagen räcker till...
Nu ska jag åka och jobba mitt sista dygn innan semestern!!!! Lite motigt men man vet ju att man är "ledig" sen.
Då kan man lägga krutet på bröllop och familj helt!