11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Cameline: var har du köpt små guldramar? Låter jättefint och jag såg sådana som jag skulle vilja ha som bordsplacering men de kostade 20:- st och det var lite för dyrt tyckte jag då det behövs rätt många...
Min syster försöker lösa det genom att vänja tösen vid flaska så att hennes man kan vara hemma med henne och klara det själv. (Det sägs att flaska är bättre för kolikbarn) Men än så länge vill hon inte ta flaskan utan det är bara mamma-mjölk (och bröst) som gäller...
Annars har hon sagt att hon i alla fall kommer till vigseln, men är tvungen att gå hem efter det.
Farmor har tyvärr en bit att resa. Jag skulle också gärna se att de åtminstone kom till vigseln, men det innebär en ToR-resa på omkring 100 mil vilket jag inte tror de gör "bara" för att komma till kyrkan... även om _jag_ nu tycker att det kunde vara värt det..
malle_1: Vilken underbar klänning du har hittat!
Tack! Har lite separationsångest nu när den är hos skräddaren
malle_1: Det ska bli kul att se den på dig sen, om du visar bilder från bröllopet. Särskilt med rumpan du pratar om, haha.
Jag ääälskar stora rumpor. Har inte välsignats med en själv tyvärr...
Du kan få lite av mig (rumpa alltså) jag skall absolut visa bilder, tycker att det är så kul när andra gör det.
Var igår och provgjorde smink och hår som jag har varit lite nojig över men det gick hur bra som helst så nu är jag lugn som en filbunke vad gäller det.
Kakan -07 : Är ledsen för din skull..Vet hur det är när man vill att någon ska vara där men inte ka som står en nära...
Tycker du ska prata med din syster och säga att du behöver henne där. Kan hon inte vara på "jour" (det är en av mina syrror) så kan hennes man ta hand om barnet och om ngt skulle hända kan hon bara kasta sig in i en taxi?
malle_1 : Fantastisk klänning!!!Gillar speciellt livet..
Idag kommer min allra bästa kompis till Stockholm för att ha en riktig shoppingdag med mig..Hon är också tärna så vi ska kolla lite på blommor och sådan.
I dag ska jag också köpa piller mot min munherpes. Har hört att det ska finnas ett piller man kan börja ta en vecka innan bröllopet för att förhindra att den bryter ut på dagen..
Ramarna köpte vi på Gallerix, vi har valt A3 format på bordsplaceringsöversikten så ramarna fick vi lägga en slant på.
Skulle för övrigt också behöva lite rumpa...
Om någon vill ha lite bröst så kan vi ju byta..
Cameline och alla andra: Alla extrakilon emottages tacksamt! ;-D
Eller snarare - alla kurvor.