• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • irrepirre

idag har första solrosen slagit ut (vår dekorationsblomma) så nu är det bara att hoppas på resten (vi har en stor odling i trädgården). jag behöver ha minst 55 st.

• Cameline

Marschaller kanske man skulle fixa..

Tack Älin !

• Kakan -07

17 dagar kvar nu tjejer...!!
    Det pirrar lite i hjärtat när jag tänker på hur otroligt kort tid det är kvar. Känns fortfarande overkligt - om 2,5 vecka står vi där!!

• irrepirre

kom precis på engångskameror!!! tips var man kan köpa någon???

• Lilla Li

Igår var vi i en leksaksaffär och fick syn på två små smurffigurer - en brud och en brudgum. "Dem köper vi!" sa sambon, så det gjorde vi. Vet inte vad vi ska ha dem till dock... Har ju ingen tårta så vi kan inte ha dem som caketopper. Kanske ställer dem på brickan där efterrätterna ska stå.

• Lilla Li

Nu har vi sett ut ställen vid kyrkan där vi kan fotografera. Det ligger en hembygdsgård i närheten som är helt fantastisk fin. Omrdået runtomkring är så vackert, en älv går alldeles intill och där finns en massa små friarbänkar och träbroar över vattnet. Det kommer bli så vackert!

• Älin

Idag kanske vi ska åka och titta på björnar med blivande svärmor och hennes karl, åka ska vi iaf, men får se om vi hälsar på i björnlandet. Imorgon åker vi hem, då är semestern slut och ett idoga arbete får åter uppstå..
    Då märker vi om det blir någon hippa eller sv.sexa.

• Diamond Girl

Jag älskar era listor!! Tänk vad mycket man hade missat ( ryser vid tanken )annars.
    Jag är så pirrig och nu känns det supernära och ändå är jag tidsoptimist för det mesta.

Härligt, härligt vad livet är bra!

• ElenaMaria

Jag tycker också att listorna är bra! Jag får lägga till en hel till nu
    Idag har jag varit och köpt resten av det sminket jag ska ha på bröllopet. En av mina tärnor ska sminka mig, men ärligt talat tjänar jag inte så mycket pengar på det, sminket kostar ju en del. Å andra sidan har jag ju kvar det och kan använda det igen. Lite OT är att vi ska till Liseberg idag, vår tjej fyller 5 år och jag har bortförhandlat barnkalas (thank god!) Det ska bli jätteroligt

• Lilla Li

ElenaMaria: Jag ska också sminka mig själv, men inte för att spara pengar på det utan för att jag vet att det blir bäst då.

Kul att gå på Liseberg! Funderar på att åka dit nu i helgen eller nästa. MÅSTE dit i sommar, och med bröllop och bröllopsresa och allt så hinner vi inte gå förrän i september om vi inte går nu. Och hur kul är det... Ha det så roligt! Hoppas det inte regnar för mycket på er.

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3