11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Sådär ja. Åker till mina föräldrar över helgen, tänkte fixa bordsplaceringskorten när jag är där. Ha en trevlig helg tjejer! Bara 15 dagar kvar!!!
Detsamma!
Jobbar hela helgen..
=(
Vill osså vara ledig..
Tack detsamma!
Vi åker till landet igen och kopplar bort planeringen ett par dagar. Tillbaka igen på måndag och då är det bara 12 dagar kvar!
Lilla Li, vad duktiga ni har varit med rimmen, är riktigt avis. Känner som Sussen2007 att våra gästpresentationer är bleka jämfört med era. Får nog fila lite till....
Åh, jag är lite besviken. Skulle ha fått provsmaka maten idag. När vi kom dit var hon inte där, en anstäld ringde och pratade med henne. Jag fick också prata med henne och hon sa att det hade kört ihop sig, men kunde hon inte komma hem till oss så istället, om en och en halv timma? Jo visst tyckte jag. Nu har det gått snart 3½ timma istället, och inte ett livstecken från cateringfirman....
Var förbi där vi ska beställa tårta efteråt och köpte två provsmak, de var JÄTTEGODA men inte riktigt vad vi tänkt oss, nästan ingen tårta och nästan bara mouse, men vi har fått en idé nu iaf.
Chokladtårta med rårörda hallon på ett lager och vitt chokladmouse på nästa, täkt med lite grädde och ett tunt lager marshipan. Vad tror ni? Mums tycker jag det låter!
Älin
Fy vad dåligt! Har du hört ngt nu?
Äntligen, kl 20.20 kom hon med maten, super gott var det Köttet var såå mört! Trodde det bara skulle bli lite smak, men det här var ju en middag för fyra! Så det var värt väntan, nu känner jag mig lugn inför bröllopet.
Vad bra! Tur du blev nöjd!
Min syrra var här och prövade håruppsättningen också, det blev fint, men kommer att bli ännu finare med blommorna till.
Så spännande hur slutresultatet kommer att bl i med alla detaljer på plats, till och med ringen.
Hämtade den innan vi åkte på semester och det är så svårt att låta bli att pröva den. Det är så härligt att det känns helt rätt, både hur ringen ser ut och vad den symboliserar Nu är det bara två veckor kvar, sen är jag Fru Sjöblom (jaja, plus några timmar
)
Ja nu närmar det sig verkligen! Men nu längtar man mest! Fast endel är kvar så oraoar jag mig inte! Det är skönt. Imorgon ska vi sätta oss och se vad vi egentligen har kvar att göra. Så får vi se...