11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
äntligen klara och nöjda med bordsplaceringen, nu ska jag skriva rent den och kopiera upp den på a3 papper och rama in. tänkte göra 2 så slipper gästerna trängas.
sedan ska jag göra en test för placeringskorten. har en idé om kombinerad servettring/placeringskort.... får se om det blir bra.
irrepirre : Va kul! Vi gjorde så med våra bordsplaceringar A3 i gulram (2st).
Måste säga att de blev superbra!
guldram menar jag förstås..
I går fick jag förprova ringen..
Åhh..den var sååå fiin..Den vackratse jag sett..Jag ville aldrig ta av mig den..
Hur gör ni?
Förprovar ni era ringar?
Tjaaa... det beror på vad som menas med "förprova"... Jag har ju absolut provat den. Det kan man ju inte stå emot! ;)
Här är den:
(fast med 8 stenar) hihi
tinypic.com/view.php
Jag funderade också på att ha placeringskorten i samband med servettringar, men nu fick vi veta att serveringspersonalen (vänner till mina föräldrar) kunde vika servetter, så de ska göra det istället. Tror ni att det blir för mycket med vikta servetter och såna där hjärtan på glasen?
Fin ring! För mycket stenar för att jag skulle våga mig på den men den känns klassisk, och det gillar jag!
sussen2007 : Jag tror inte det blir för mycket. Om jag försått det rätt att ni ska ha placeringskorten som hjärtan i glasen och vikta servetter.
Tror det kommer bli jättefint!
Vilka färger på hjärtan och servetter hade ni tänkt?
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50113556
De här servetterna ska vi ha. De känns nästan som tyg och det är svagt gråa snirklar på.
Placeringskorten kommer va ganska mörkt bruna och biten där namnet står en "mjuk" grön färg. ( som limegrön men mycket dovare )
Här är färgerna på bild! Mycket lättare än att förklara med ord... Samma som inbjudningskorten.