• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • irrepirre

kakan-07 hm det verkar ju lite misstänkt, jag tror nog du får ringen du vill ha

min m2b frågade mej vad jag ville ha, han hade tänkt på det jättemycket. han vill ge något bestående. men jag sa att det behöver inte vara det, ska prata med mamma och tärnan om tex en spa weekend eller något annat kul och låta dem tipsa honom

• irrepirre

idag ska ärnan och jag åka iväg en sväng och handla lite, ska passa på att träna mitt tal inför henne då också.
    usch jag blir nervös bara jag tänker på att hålla tal

• Lilla Li

Kakan -07: Min sambo har i hemlighet bestämt vad som ska graveras i min ring, så det får jag inte veta förrän på bröllopsdagen. I hans lägger vi bara till datumet.

Känns väldigt märkligt utan ring på fingret nu ja... Som om man tappat den.

Lyckades bränna mig i ansiktet igår när jag solade. Ser ut som ett stoppljus... Men men, det hinner läka till bröllopet i alla fall. Har lyckats sminka över det hjälpligt ändå.

• Kakan -07

irrepirre - modigt av dig att hålla tal! Tror inte jag skulle klara det, jag blir alldeles rörd och klumpig i halsen bara jag tänker på det lilla jag ska säga i kyrkan.

• irrepirre

i min ring kommer vi bara gravera in namnen och datum, i m2b s förlovningsring bara ett datum till.

• Cameline

Diamond Girl :Jobbigt med fotografen, det löser sig ska du se.
    Din bukett låter väldigt vacker!

Vår gravering ingick i priset (tur d)

Tycker också att det känns tomt att inte ha ngt på fingret.
    När vi hämtade ut ringarna igår, glänste de som bara den och försäljaren sa om ni kan vänta med att ta på de så gör de..

Så nu försöker vi..jobbigt

Idag ska jag ge mig ut på stan för att shoppa en ny concealer "magic conceler" (Helena rubenstein)den ska ha fått bra betyg. Jag ska även köpa Guerlains rouge Meteroiter (superbra). Måste försöka hitta en evening dress till Aruba också. Har typ inga klänningar..

Jag ska även försöka hitta en spets till slöjan som ska sys upp...9½ m spets måste jag ha..haha..lång sak..
    Sen ikväll ska vi på danskurs..

Full fart som vanligt..

Längtar mer än någonsin till den där Eagle beach stranden.

Nu är det inte långt kvar tjejer!!

• Cameline

Men guud såg nu 11 dagar kvar!!!
    Nu är jag nervööös

• Lilla Li

Igår köpte jag en silverram i A3-format som vi ska ha till bordsplaceringskartan, och en liten silverram i A5 som vi ska ha till drinkmenyn. Köpte även en skärmaskin, så ikväll ska jag färdigställa placeringskorten.

Köpte skavsårsplåster och party feet (har skyhöga klackar) också.

Usch... tog på after sun-lotion på ansiktet både igår och imorse. Men jäklar vad det bränner alltså. :(

• sussen2007

Hjälp, att ni vågar sola solarium! Är det bara jag som är rädd för malignt??? Det är iofs trist att inte ha fått knappt nån färg när man gifter sig i augusti... Jag har köpt en flaska Aco Sunkissed bodylotion, det får räcka för mig. Man vill ju inte att maken ska se ut som en blekfis i jämförelse! ;)

Jag är just nu lite orolig för min tumme. Låter jättefånigt, men igår satt jag och klippte en massa hjärtan till bordsplaceringen och kunde inte klippa färdigt för känseln försvann i den tummen som satt i öglan på saxen! Och det värsta är att den inte kommit tillbaka än! Hjälp! Kan det va så att den legat mot en nerv och bara tar JÄTTElång tid på sig att bli normal?... Usch, jag blir orolig!

• Lilla Li

sussen2007: Jovisst är jag rädd för hudcancer. Men den risken finns ju även i solen. Jag låg faktiskt där i solariet och tänkte "nu får jag hudcancer och det är det ju inte värt!". Snål som jag var låg jag kvar alla minutrarna jag betalat för - och vad fick jag för det? Ett rött nylle! *suck* Gillar inte BUS så det var aldrig ett alternativ för mig.

Massera tummen så borde känseln komma tillbaka.

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3