11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Jag kan instämma i att hemmet har förfallit. Men jag måste ta tag i det idag för hon som fixar hår och smink kommer hit idag och ska sminka. Så har någon något tips hur man får ett uppochnervänt hem att bli rätt igen på 5 timmar??
Tror ni att vi kan skippa bordsplaceringskartan när vi bara är 38 st på festen?
sussen2007
Jo om ni inte vill ha det så kan ni helt klart skippa det. Det ger ju tillfälle för lite mingel med.
sussen2007: Bara min närmaste familj är 30 pers och när vi träffas vid födelsedagar och annat så har vi aldrig bordsplacering. Funkar ju bra då, så det borde funka på bröllop också.
Håller med er, hemmet har förfallit, men det måste städas nästa vecka för vi har presentöppning här oc de som vill får komma och då kan det ju inte se ut som det gör.
Har precis pratat med prästen så nu är vigselprogrammet färdigt. Festprogrammet är i princip klart, bara lite småsaker kvar men sen ska de ju stämplas och knytas ihop.
Bara en fråga, gör ni vigselprogram till alla gäster eller ett/par?
Vi gör vigselprogram per par.
Vi har 85 vigselprogram till våra 79 gäster.
idag kom min caketopper som jag köpte på e-bay. den var så söt
Vi gör 80 vigselprogram till 57 gäster. Har bjudit in en massa människor från våra arbetsplatser, grannar och även härifrån BT faktiskt (i min lokala tråd). Så det behövs kanske.
irrepirre: Var det den med nallarna?