11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Skrev lite fel, stryka från lista ska det vara.
070811 -
Usch vad jag mår konstigt idag. Har ont i huvudet, lite hjärtklappning och känner mig allmänt "mosig". Jobbigt.
lilla li, ja det var det
Mäh... nu ringde han igen, stollen. Så nu har han gjort MIG stressad också! Har hjärtat i halsgropen nu typ. Inga stora grejer egentligen, men det är lite småsaker som jag undrar angående festlokalen och vi ska inte träffa dem därifrån förrän i nästa vecka. Så jag måste gå och undra saker i en vecka till. Suck...
Hamande i gräl med en man i dag på jobbet..Han är hemsk..usch..och blä..
Vet ni vad han sa..
"Du är ju arg pga dina bröllopsnerver, lugna ner dig lite"
Va??
Jag blev ännu argare
Villket ashole till man..
Sköönt att slippa detta ställe i 4½ vecka..
en timme kvar nu..
Cameline: Skön kommentar verkligen... Som att få höra att man är sur för att man har mens. När män är sura då? Vad beror det på?
Lilla Li: Precis, vad beror det då på? Oförstående karlar med för mycket "jag-vet-bäst" i sig! Njut av din semester Cameline
Träffade prästen idag. Kändes jättepirrigt och verkligt. Så nära nu. Karln han satt där och blev alldeles nervös vid bara tanken. Så vi bestämde att prästen ska läsa löftena före oss, för säkerhets skull. Och som hon sa, det blir ju tydligare då, alla har större möjlighet att höra vad man säger.
Oh, jag blir alldeles pirrig med en stor klump i halsen av bara tanken... Snart ni!!
Älin: Vi bestämde också att prästen förstavar. Dels för att vi inte ska glömma vad vi ska säga, och dels för att man kanske är så nervös eller känslosam att rösten blir otydlig.
Uj nu blev jag också pirrig när jag tänker på det!