11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Lilla Li : Jag vill också gifta mig nu..orkar inte vänta längre!!
19 dgr kvar
Imorgon får vi antagligen biljetterna till bröllopsresan. Ännu ett steg som får det att kännas mer verkligt. Just nu är det faktiskt bröllopsresan jag börjar se fram emot mest. Det är inte så mycket att göra med bröllopet, det mesta känns fixat. Så jag går bara och väntar på att bröllopsdagen ska vara över så att vi kan åka till Västindien. Usch, vad hemsk jag känner mig.
Vi är också studenter, båda två, så helt klart känns det i plånboken. Första gången kalrns mamma fått hjälpa till med lite pengar. Som tur är betalar mamma o pappa festen. Men det är ju ändå en del pengar det handlar om! Har ingen koll på vem eller om någon betalat mer, men det ska ju bli en gemensam ekonomi så egentligen spelar det ingen roll.
Har ni några tips på roliga placeringskort som man kan göra själv? Har sett ett hjärta som man kan sätta på glaset, men inte kunnat bestämma mig än.
har precis varit i kyrkan och övat med barnen, det gick jättebra. hoppas nu bara att de går lika snyggt när det är dax.
hade tänkt skriva rent de gäst pres. vi knåpat ihop i helgen men jag glömde visst "bröllopsboken" i sommarstugan. får väl åka dit igen ikväll och sedan skriva rent imorgon.
Lilla Li : Ser också fram emot bröllopsresan..
Vart skulle ni åka igen, var det till Aruba?
Jag är inte heller särskilt nervös, mer som några av er skrev, förväntansfull!
Fast att Cameline skrev att det är 19 dagar kvar gjorde att hjärtat slog ett dubbelslag! hihi
mammaK : hihi...
19 dgr går fort..
Någon som vet om man kan kolla vädret så här långt innan???
JAAAAA!!!