• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • irrepirre

smily ist. för parentes...var inte riktigt meningen

antar jag inte kommer kika in här mer innan stora festen. så lycka till allihop!!!!

• sussen2007

Idag kommer massa vänner hit, så alla får se vart jag växt upp, och så kommer sambons familj, så kl 18 ska vi öva i kyrkan (våra föräldrar ska ju läsa förbönen i kyrkan) och sen ska jag öva min solosång med pianisten. Nu börjar det allt bli pirrigt i magen, jag som varit lugn som en filbunke hittills! :)
    Och , HALLÅ, imorgon giifter vi oss!!!
    LYCKA TILL!

• Cameline

Allt är nu klart för vår del..vigselprogrammen är klara menyerna är klara, secret box -->klar

Jaaa..*sentimental*

Jag ser verkligen frame emot att få läsa om er dag och att förhoppningsvis även kanske få se lite bilder..

Jag önskar er alla en SUPER bra dag och kväll och natt i morgon..

Nu ska vi bara njuta (och sträcka på våra ryggar)

MEGA kramar från Cameline till er alla brudar!!

• Lilla Li

HAHAHA! En av våra kompisar ska ta bilder på gästerna parvis innan middagen. Nu bad han oss om ett roligt foto på oss som får gästerna att skratta. Så vi tog ett helgalet foto där vi gör jättefula miner. Hahaha.

• Lilla Li

Ja ni får ha det så bra imorrn allihop! Kommer nog inte ha tid att sitta här mer nu. Ska tänka på er under dagen imorrn.

Kramar!

• Lilla Li

Äsch nu sitter jag här i alla fall. Vi har inget att göra förrän kl 15 idag. Skönt!

Pratade med restaurangchefen en sista gång för det var två smågrejer jag glömde fråga igår. Han svarade, sedan sa han:
    "Nu får du inte ringa mer! Sluta tänka på bröllopet nu. Jag fixar det här! Öppna en flaska champagne och sitt och umgås med din gubbe lite så ses vi imorrn!"

:D:D:D Så det ska jag göra nu!

• Anncha73

Ha en riktigt bra dag imorrn tjejer, jag gifte mig förra lördan, å det var absolut den bästa dan i mitt liv, bra väder god mat, alla min nära å kära var där...Skitbra, fast jag höll på svimma av nervositet när jag gick in i kyrkan å min man (numer) höll andan så jag fick säga åt han å andas..:D Sen var det lite småtjafs som hände (som bara INTE fick hända) men det löste sig iaf...All lycka till er imorrn tjejer, sen när det e klart ska ni känna va bra det känns..Fast jag hade en otrolig tomhet på söndag när jag vaknade...All planerin i många månader å på en kväll e det över...Aja men bra hade vi iaf..:D

• Kakan -07

Lycka till alla! Nu har vi allt fixat och det enda som återstår är att njuta av morgondagen!

• Bruden Ringman

LYCKA TILL ALLA TJEJER I MORGON!!!

Och vädret ser strålande ut för vår del (här i Värmland)

• filipelin

Gonatt brudar, ha det bra i morgon, det ska vi. Trots utlovat regn

Nu ska vi soooooooooooooova

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3