11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Det tog lång tid innan jag somnade, och vaknade redan klockan sex, hade ställt klockan på sju. Men jag är nervööööööös!!!
Nån mer som känner så?
Jag somnade bra och har sovit bra hela natten. Vaknade 5:30 men somnade om och vaknade 7:30 igen. Så nu är jag uppe. Frisören kommer inte förrän 10:45 så tills dess ska jag mest ta det lugnt. Äta frukost - är hur hungrig som helst!
Somnade själv vid 02.30 snåret. Låg och snurrade och trängdes i värmen med våra två barn. Vaknade sedan vid 07.30, kan knappast fått många rejäla timmars sömn. Åker till frisören om en kvart då tänker jag vila mig lite
Annars är jag dödligt nervös och effekten blir att jag är helt rastlös.
Nej måste åka nu!
HA EN BRA DAG!!!! (Här är det gråmulet och risk för regn )
Här sitter jag och är vacker!
Frisören har varit här och fixat håret - det blev helt underbart. Har sminkat mig också, blev riktigt nöjd. Tärnans kommentar: "Kristofer kommer DÖ när han ser dig!" Haha. Bra betyg!
Här åskade det imorse, och ösregnade. Jag satt här och svor för mig själv. Men nu har det spruckit upp - blå himmel och strålande sol. Jag är nöjd. Hoppas det är likadant på andra sidan stan där vi ska vara, det kan ju vara lite lokalt ibland...
Härlig dag alla vackra tjejer!
Åh, vilken bra dag det blev!!!
Inte för varmt, bra fotoväder, lite regn för fruktbarhet och rikedom och en så lyckad fest! Helt underbart! (lite mycket utropstecken)
Nu har vi haft fest i dagarna tre och äntligen är vi ensamma hemma igen efter att haft folk omkring oss sen i ondsags (förutom i natt på hotellet då och på tal om det kan jag tillägga att vi är gifta på riktigt nu
)
Hoppas ni hade det lika bra
Prästen fipplade med ringarna, mamma skulle ha alla gäster och oss att dansa schottis tillsammans, många sådana små detaljer som kommer göra dagen helt oförglömlig för oss. Oh, lyckligt och konstigt känns det
Grattis till er alla! Vilken underbar dag!
Här är min berättelse:
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2463350.html
Älin: Ja visst känns det både lyckligt och konstigt? Jag känner mig inte som en "fru". Jag känner mig inte gift heller. Vi är väl bara tillsammans som vanligt?
Här har jag några bilder: tuesday.pixbox.se
Lilla Li : Åh va fina ni båda är!!
Vilken vacker brudkista också..
*blir rörd av din berättelse*
Lucy_:Underbara bilder..ni är väldigt vackra!!
Har bara hunnit lägga in en bild än så länge:
arekeva.weddingannouncer.com/
Cameline: Tack! Ni såg också jättefina ut. Och vilken fantastisk bukett!