11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Lucy: är du också från Umeå? eller har du varit på bröllop där?
Hej hej! En kraschad dator har gjort att jag inte kunnat vara inne här på sidan på en hel månad. Abstinens!
Jaa, så är vi gifta nu då. Helt fantastiskt. Jag bara sitter och tittar på min vackra ring hela tiden. Har ännu inte fått se EN ENDA bild på hur vi såg ut på bröllopsdagen. Suck. Är sååå nyfiken. När jag har mer tid över kommer min berättelse (även om möhippan kanske).
Grattis och lycka till alla fruar!
Har lagt upp våra trycksaker på nätet nu, för er som vill få lite inspiration:
brollop.li-design.nu/vigselprogram.pdf
Ett vanligt liggande A4-blad som vi vek tre gånger på längden så att de två yttersta delarna av pappret veks in över mittendelen.
brollop.li-design.nu/festprogram.pdf
Stående A4-blad vikta på höjden. Totalt krävdes 4 papper. Vi band ihop dem genom att göra halva hål med hålslag i ryggen och knyta ett vitt sidenband igenom hålen.
brollop.li-design.nu/drinklista.pdf
En sådan här i A5-format ramade vi in och ställde på bardisken.
brollop.li-design.nu/gastbok.pdf
Ett sådant här A4-blad lade vi vid varje gästs plats. Toastmastern bad dem fylla i dem och sedan lägga i en låda vid presentbordet. Alla gäster fyllde i dem. Vi väntar nog till årsdagen innan vi läser dem.
Ska se om jag kan lägga upp inbjudan och infobladet också, jag har dem inte på den här datorn.
Vilket jobb ni lagt ner Lilla Li!!! Snyggt
Älin: Tack! Men så särskilt mycket jobb lade vi inte ner på det.
grattis alla fruar!!!
kul att se bilder på er och era män. jag har lagt in en bild som min kompis tog utanför kyrkan
www.familjeliv.se/krypin/irrepirre/galleri.php
rätt länk.....
www.familjeliv.se/krypin/irrepirre/galleri.php%F6llopet
klicka på bilden så blir den större
irrepirre: Osch vilken vacker klänning du hade! Jättehärlig!
irrepirre: Helt OT, men i vilket program har du gjort dina virtuella jag? Är det typ Sims2 eller nåt annat?