11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Så otroligt tråkigt... så här, inte ens 48 timmar innan, får vi ett återbud från en av min sambos äldsta vänner. Har har tyvärr skadat sig och ligger på läkarnas ordination orörlig.
Cameline: Mina finnar brändes bort när jag brände ansiktet i solariet. Men det vill jag inte direkt rekommendera...
Kakan -07: Surt med återbud! Hur ordnar det sig med bordsplacering m.m.?
snart mrs Lindholm: Vädret för oss ändrar sig från dag till dag så vi har ingen aning... i tisdags sa de att det skulle bli 18 grader och regn, igår sa de att det skulle bli 25 grader och sol, idag säger de att det ska bli 19 grader och regn... Återstår att se hur det verkligen blir.
Nu har vi fixat snittarna i alla fall. Och rett ut de sista frågetecknen med restaurangen.
Det som återstår nu är att sy till mitt löshår och lämna olika saker till personer imorgon. Sedan är det bara slappa och njuta av lördagen.
Oj, att ni har tid att vara här och skriva!! Vi har fått tillgång till vår festlokal idag, så vi har varit där och dukat och fixat. Har bara lite småsaker kvar där. Imorgon ska vi öva i kyrkan, träffa värdarna för en sista koll, träffa serveringspersonalen. Sen ska jag göra manikyr på en salong 2,5 timmar imorn kväll, så det känns som en skön och avslappnande slut på den dagen.
Sen är det ju dags!!
Är jag inte här nåt imorn så vill jag passa på att önska alla ett stort lycka till och en underbar dag!! Kom ihåg att vare sig det är sol eller regn, eller om man får en fläck på klänningen så kommer vi alla att bli gifta, och det är ju ändå det som är det viktiga den här dagen, kom ihåg att njut!! Det ska jag försöka komma ihåg i alla fall...
Popupp!
Jag instämmer i allt du skrev!
Lycka till tjejer! Ses vi inte i sista stressen så ses vi när vi har varsin berättelse. STOR KRAM TILL ER ALLA!
www.familjeliv.se/hem/maraschino/galleri.php%26H%E5kan
Fick just se bilderna på blommorna till våra tårtor=) Titta vad fina!
ÄR det någon som har texten till "Du e min man"? funderar på att sjunga den på festen..
Nu är det full fart, känner mig som en speedad duracellkanin
Hoppas ni får en bra dag och njut riktig mycket, skratta åt bekymren, det fick jag som råd på min möhippa! Det tycker jag var ett bra råd
kikar in lite snabbt. nu är det mesta fixat i festlokalen, men restaurangen får vi inte börja duka förrens sent ikväll (allt är fixat, sorterat osv. så det är bara att plocka fram) de hade fått ett sälskap på 60 per. av förståliga själ kunde vi ju inte be dom avstyra det så vi 22 får vi duka
sedan ska det upp partytält och blomdekorationer/björkar (kan vi göra på em) srivas listor till barnvakten (samt laga en lasagne för henne att värma på), kocken, serveringspersonalen, en att ställa vid presentpordet och en till m2b (schema innan vigseln)
en drinklista ska tryckas upp och så små jort att lägga med bubblet och chokladen vi köpt till långväga gäster (lägges på hotellrummen)