• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

Melleni (4/8-07) -man har väll på sig ringarna va? Det kommer vi att ha iallafall....

Idag var jag och lämnade in min klänning för lite ändringar *snyft* känns tomt att inte ha den hemma och kunna kika på den när man vill Det var iallfall inte så mycket ändringar som behövdes göras....men vi var inte överens om byste...ja...elelr hur den ska sitta där riktigt....när jag köpte den så satt den perfekt...(jag har gått ner lite + annan bh) men nu tyckte jag att den var lite stor...men de ville inte ändra*hum* får se när jag ska hämta den och prova den igen sen....Slöja köpte jag ochså idag....*så nu kan jag bocka avb en sak till*

Sen så pratade sambon med kyrkan...surgubben var iallfall på liiiite bättre humör idag Tur det....han tyckte att det var konstigt att inte prästen hört av sig till oss....tydligen så ska han ha ringt 4 månader innan....

VI ska ha ålandspankaka med plommonkräm och grädde till dessert (eftersom jag ville ha med så mycket åländska inslag som möjligt...)

• Melleni (4/8-07)

smartiz
    De tycker jag med att man har..

• kela81

Melleni (4/8-07)-ja...annars så blir det ju lite tråkiga bilder

• Melleni (4/8-07)

nya bilder finns på alla bilder och bild på min ring.. killen har en med men bild kommer senare.. han har en slätt lite tjokare i rött guld..

heli0.spaces.live.com/

• fruaugusti07

Jätte vacker ring Melleni!

• Melleni (4/8-07)

annaochkim

tackar

• maljor

Melleni

Jättefin ring!!!

Vi kommer fotas före. Vill inte att alla våra långväga gäster ska behöva vänta så mycket på oss (inte de andra heller). Plus att man kanske inte bölar lika mycket i kyrkan om man har sett varandra innan och hunnit lugna ner sig tillsammans

Tror att jag kanske kanske kan få en hippa!!! Har definitivt inte räknat med någon men nu är det vääääldigt mycket smussel här. Kan ju iofs vara morgongåva oxå

• Stefans fästmö

smartiz

Precis, en av anledningarna till att vi ska fotas efter vigseln... Men om ni ska fotas före, så ha ringarna på! Annars blir det ju jättekonstigt... Jag vill som sagt dels vara gift på bilderna, dels ha det där lyckoruset som man ser på vissa bröllopskort, där lyckan lyser igenom... Inte att man är ledsen innan ;) men jag kommer nog vara rätt nervös då o tror att bilderna blir bättre efter, när man har "gjort det" o är sådär överlycklig... :)

melleni

jättevacker ring!! :D

maljor

Ooh, spännande! Hoppas det blir jättebra!! morgongåva är ju inte heller fel... ;)

• kela81

Melleni (4/8-07) superfin ring

maljor-hihi...väntar med spänning på att få se vad du får då...en hippa eller en morgongåva eller bägge två

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!