• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Melleni (4/8-07)

smartiz

De går nog bra ska du se.
    Jag har nämnt lite för killens vänner om vad jag tycker om saker för att de itne ska bli fel.

• kela81

Melleni (4/8-07) -jag har försökt prata lite med killarna som ska ordna det hela...men de säger bara att de där sköter dom...inte bruden
    jag tycker inte heller att stripor och kopiösa mänger sprit och att skäma ut sig ärn¨ågot som man måste göra på en svensexa...och jag vet ochså att minh blivand einte heller tycker det....men det är ju svårt ochså att säga nej när man står där och nån har ordnat åt en....

• maljor

smartiz

Usch att gå och oroa sig sådär
    Är lite orolig för vad sambons vänner kan tänkas hitta på jag oxå
    Skulle väl inte direkt bli jätteglad och de tog honom till en strippklubb men det skulle väl ändå gå an MEN det jag oroar mig för är att OM de gör det så finns det ju en viss risk att de pröjsar för en lapdance eller så oxå Tycker det är sååå respektlöst mot bruden!!!

Förstår inte heller nöjet med att skämma ut brudgummen (eller bruden för den delen) på svensexa/möhippa. Det är väl ändå den personen som ska ha roligt?

• maljor

hmmm... nu börjar jag vela igen =(
    Har alltid sagt att jag absolut inte ska ha någon slöja men så kom jag på *såklart så får man så "briljanta" idéer hela tiden* att eftersom jag har en väldigt enkel klänning så kanske det skulle vara fint med en slöja ändå...
    Vad tror ni om det? Och om man nu ska ha en slöja, ska man ha en som går ner till typ armbågen eller ska man ha en sån här:

www.tradera.com/BROLLOPS_SLOLA_IVORY_2_delar_-auktion-43609485

• Cecilia.A

Sussili - Vi tänkte bjuda ut våra värdpar på något kul/middag en tid efter bröllopet.

Smartiz - visst har jag bild på mitt strumpeband men har ingen sajt att länka till. Jag kan mejla bild om du vill.

Ang. det där med svensexa. Jag tror inte att de kommer att vara speciellt snälla mot min sambo heller.
    Din m2b låter ju ändå som att han har vett nog attt säga ifrån. Det har inte min
    Han älskar fest!!! Dock vet jag att han älskar mig och aldrig skulle göra något "dumt"
    Lita på era män!

Majlor - om jag skulle ha en slöja skulle det vara som en sådan på bilden!
    Ska det va' så ska det va'!!!

• Bruden blå

mitt uppe i all bröllopsplanering. Då man egentligen borde försöka koppla av trots tentastress och två vilda små barn. Vad tror ni man gör då???
    Jo man sätter sig till kö på tre olika lägenheter och funderar på att flytta :S
    så håll en tumme att 1. vi får bra köplats och kan få dom. 2 att dom är fina och att vi vill ha dom och 3. att vi då får dom. för i så fall ska vi flytta om en månad.

• maljor

Nehepp... tydligen ingen slöja. Sambon tyckte absoluuuut inte det. Då återgår jag till orginalplanen

Bruden blå

Varför ta det lugnt när man kan stressa på för? Men det är klart att vi hoppas att lägenheterna är fina och att ni får dem

• Bruden blå

maljor

Tackar.
    Tja slöja, hmm vet inte. på en del e det superfint, på andra ser det tillgjort ut. svårt o föreställa mig hur det skulle se ut på dig utan foto på dig, klänningen och slöjan.
    Men du. se det positivt. Din blivande tycker väl att ud är för vacker för att döljas bakom en slöja.

• maljor

Bruden blå

*lol* tänk om det ändå vore så väl Nädå, han tycker väl det *fast jag tror han ljuger*

• kela81

maljor-ja...man undrar ju...men det verkar mest gå ut på att kompisarna ska ha roligt...å så triggar de varandra...varje svensexa måste slå den föregående liksom.....

det är superfint med slöja tycker jag.....det är ju enda gången man kan ha det ochså....lång slöja är jättefint....speciellt till en enkel klänning.....

Cecilia.A-ja...maila gärna bilden till mig
    kela46@hotmail.com

Bruden blå -ja akta dig! Du kan ju få för lite att göra Själv budar vi på hus just nu.,....ett riktigt renoveringsobjekt dessutom....så om vi får det måste vi typ slå ut väggar och bära cement hela sommarn.... Men jag håller tummarna så hårt jag bara kan för att ni får lägenheten...

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!