• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

just det ja...var just och hämtade mitt bröllopsparaply SÅ att det inte ska regna på vår stora dag Ännu en sak att bocka av i listan

• Cecilia.A

smartiz- du har mejl!
    Bröllopsparaply har jag oxå funderat på...
    hmmm... just som du säger,bara för att det inte ska regna!
    Hur ser ditt ut? Vitt eller svart?

Bruden blå - Du är inte klok!
    Hoppas verkligen att lägenheten är riktigt fin!

• fruaugusti07

Bruden Blå och Smartiz hoppas att ni får era lgh repsektive hus.

Melleni tack för tipset. Jag gör mitt bästa men nu har vi iaf ätit upp allt onyttigt i frysen så att vi inte kan frestas av det hihi...... vet inte om jag ska känna mig stolt över det direkt men men lol

Svensexan är jag konstigt nog inte ett dugg orolig över. och jag vet att marskalkarna kan hitta på precis vad som helst. men vi är först ut så.... det de gör kan gå igen tihi...
    Jag litar dock på min m2b att han inte skulle göra något dumt " se men inte röra".
    Han ser sig dock om två gånger numera bar a han går ut med blöjpåsen.

• patriks brud

jag tar mig friheten att kopiera över vår lista...

Bruden blå (Färingsö )
    Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz (Örby kyrka, 15.00)
    Maljor (Ljusdals kyrka, 15.00)
    Pernilla Borås
    FrökenAnna
    Googlad
    lillfrugan4/8
    Chrissa (Folar strand Gotland 13.00)
    annaochkim(Nykvarns kyrka kl 14)
    patriks brud (Tyresö kyrka kl 15)
    fru-07 (Vårdsberg kyrka)
    Stefans fästmö (Älvsåkers kyrka 16.00)
    smartiz (Grödinge kyrka kl 14.30)
    Sverner
    Cecilia.a (Händene kyrka kl.14.00)
    Sussili (Östra Eneby kyrka, Norrköping kl. 16.30)

• Bruden blå

smartiz

Då får jag i gengäld hålla tummarna för att ni får villan. Härligt. Vi drömmer också om villa. Men det blir först tidigast nästa sommar när jag gått klart skolan.

• Bruden blå

Cecilia.A

Tackar.
    Hmm bröllopsparaply, jag som än så länge inte gett mig in på det. Vågar man chansa eller ska man skaffa det. hmm, ska nog kolla runt lite efter något stort.

• Bruden blå

annaochkim

tackar.
    Kul för din blivande, hoppas det "smäller" snart så att du kan komma in och berätta hur det gick med svensexan.

• kela81

Cecilia.A-strumpebandet avr superfint och din klänning ochså Undrar om jag ska försöka mig på att knåpa ihop ett sunt jag med Hur gjorde du?

Paraplyet är ivoryfärgat med svart handtag Superfint...
    www.la-principessa.net/product_info.php&products_id=111&osCsid=986e0b8360b4536d602f377189c9014e som detta....

Bruden blå-tack så mycket Jo villa är en drömm....speciellt nu mot sommaren då blir jag helt tokig av att sitta här i lägenheten....
    Tyvärr så har priset på huset gått upp till 2,1 så vi har laggt oss Jisses alltså av dyrt det är!!!

• kela81

Tror ni att ni kommer att få någon möhippa då tjejer?

• chrissa

Ja, det hoppas jag verkligen! Men de är jag faktiskt säker på. Jag tror att den inte kommer att ske förrän efter den 18 juli, då en av mina bäste vänner inte kommer hem till Sverige förrän då....så tills dess kan jag nog va lugn...

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!