• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • maljor

Åh nu har jag pratat med prästen!!! *nervöst* Nu känns det som att bröllopet är runt knutet och det pirrar i magen!!

Har även gjort provdukningen idag och blev supernöjd!! Upptäckte ju då att vinglasen vi har köpt är på 43cl Får plats med massor av god dricka

• Melleni (4/8-07)

Vår präst skulle kontakta oss i slutet på maj och de är inte allt för många dagar kvar nu.. Hon går nämligen på semester hela Juni så jag hoppas hon tar kontakt med oss snart.

• Melleni (4/8-07)

Fick precis mail i från Vicktoria Krantz att hon itne kan sjunga på vårt bröllop. bokade henne mer än ett år i för väg. Men nu kan hon inte för att nån väldigt nära henne fyller 40 år. Hon trodde nämligen att de skulle fira henne helgen efter vårt bröllop men nu visade de sig att de inte blev så utan de fall på vår stora dag. Ush jag som verkligen ville ha henne.
    Hon har i alla fall fixat så Jennie Jahns kan sjunga i stället. Hon är med i gruppen Three D. Nån som känner igen henne eller de?

Ush man tänker inte på att de kan komma upp sånt här..

• maljor

Helt galet hörrni. På måndag är det exakt 2 månader kvar tills vi blir fruar

Melleni

Vad tråkigt att det blev så för er =(=( hoppas att den andra tjejen är lika duktig!!!

• Melleni (4/8-07)

Japp två månader = 8 veckor.. helt otroligt va fort de går:)

• jessisca

tycker inte d e länge sen d va 8 månader...!

• fruaugusti07

tjoho!
    Nu har även vi träffat prästen och det kändes jättebra!
    Det betyder att vigsleprogrammet är klart nu och bara ligger sparat för att skrivas ut....
    Nu ska jag börja med festprogrammet.
    Imorgon är det gårdsfest på dotterns dagis och då ska jag provlaga en av pastasalladerna jag funderar på till festen.

vi har köpt väst till mb2. om ni andra inte köpt det än kan jag rekomendera ett besök i södertälje. Där var det snygga och relativt billiga.50% rabatt är aldrig fel
    samt att jag idag har beökt nästan alla lindex i inner sthlm och Jakobsberg rätt strl till våra 4 näbbklänningar... den sista fanns hos min syster i Västerås. Men nu är de oxå klara.

Ja tiden går fort Det är väl 64 dagar kvar , tror jag !

• Stefans fästmö

smartiz

ojoj, har tyvärr svårt att ge råd, det beror ju på hur mycket du vill ge oxå, och hur duktiga de verkar! Men de på Söder o dne läskiga damen skulle jag iaf avboka, dem verkar du ju inte ens vilja ha! Ta du antingen kompisen eller nån av de sista, som verkar duktiga men lite dyrare! Det är ju alltid en avvägning mellan vad man vill ge o vad man vill ha, så att säga...

Men jag tycker nog att du ska försöka bestämma dig så fort du kan o avboka de du inte ska ha, det är ju schysst både mot dem och mot andra blivande brudar som kan få tiden istället! Lycka till med besluten! :)

• kela81

Melleni (4/8-07)-trist med sången där :-8 Det är ju verkligen sånt man inte tänker på Men hon är säkert superduktig den andra tjejen med....Vicktoria Krantz skulle väll inte rekomendera henne annars...det går ju ut över hennes eget ryckte då ochså....

har prästen kontaktat dig idag? Väntar med på vår präst....man vill ju veta.....

Stefans fästmö- jag har avbokat den läskiga tanten och tänker avboka de på söder ochså....(ska bara leta upp nummret) Vår budget på hår/make ligger på typ 1000 så det överstiger vi ju vilket som.....tyvärr.....har pratat med kompisens kpmis ochså...hon hadde inget emot att jag vabokade henne, eftersom det blir dyrare för mig att ta henne och sen en frisör eller göra allt hos samma....

så nu är det bara två kvar att välja mellan

• kela81

Ja...just det ja...tärnklänningen har kommit Och i morron så ska vi testa den

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!