• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Anncha73

annaochkim

Jag hänger inte riktigt med...Varför skulle man inte vilja ha sin mamma på sitt bröllop??? Jag skulle då dö om min mamma INTE ville komma

• fruaugusti07

nej jag hänger inte riktigt heller med men men det var nog bara ett sätt för henne att kolla vad vi säger. För att göra en låååååång historia kort så är min mamma martyr och HEEEELA världen är emot henne.

Jag skulle bli grymt sårad om hon inte kom men jag tänker inte oroa mig för det eller ge henne mer "bränsle" så att säga utan njuta av min dag. Den som kommer att ångra sig mest över det beslutet är hon ......

• fruaugusti07

vigselprogrammet är klart förresten och det känns skönt att ha en till sak avprickad!

• kela81

annaochkim-urs va tråkigt med din mamma VVet precis hur det känns, min är nämligen lika dan....men försök att inte tänka på det....det är din dag och din mans då förförståss...och vill hon inte komma så är det hennes förlust!

*min mamma sa tt hon kommer om hon måste....gör som du vill sa jag...då rasade hela hennes föreställning där jag bönar och ber henne om att komma...*

• fruaugusti07

smartiz - haha det var bra sagt. det ska jag nog säga om det kommer upp någon mer gång!!!!
    Nej jag tänker verkligen inte tänka så mycket på det. Det är ju klart att lite tänker man men mestr förundras man över att hon kan säga så men men ... jag tar det med en nypa salt. Bara skönt att skriva av sig lite.

• Anncha73

annaochkim

Okej men det måste vara lite trist,men varför tycker hon att alla e emot henne för då? Nee jag håller med dig, det e ju som sagt hennes förlust om hon inte kommer...Jag har en blivande svärmor ( och svärfar) som inte vet om dom ska komma...

Jag blev alldeles paff...Men min blivande har sagt att kommer dom inte på mitt bröllop då säger jag upp all kontakt med dom ..Å det förstår man ju..(min blivande har väldigt bra kontakt annars med sina föräldrar)

Va skönt att vigselprogrammet e klart iaf..Vår präst har du inte hört av sig än, men jag gifter mig inte förrens den 4/8...:)

• fruaugusti07

Anncha73
    Jag vet inte riktigt varför hon tycker att alla är emot henne men det är något hon jobbar med med sin psykolog.
    Trist med dina svärföräldrar! Jag förstår din blivande att han vill säga upp kontakten med dem om de inte kommer.... Det är aldig lätt det där. Vi får hoppas att det ordnar sig för oss båda!

Anledningen till att vi har träffat prästen redan är att hon har semester snart och det blir för tajt att ha samtalet efter hennes semester.
    Sen känns det ju rätt skönt att ha det klart oxå!!!! Då kan vi köra vidare på planeringen!!!!

• Anncha73

annaochkim

Okej men det är ju ändå så trist att föräldrar eller svärföräldrar ska hålla på..*suck* Men min blivande ska ställa ulitmatum på sina föräldrar å det e ju bra..

JAg har ringt å hört om prästen 3 gånger tror jag (dom tycker nog jag e knäpp) men har dom inte hört av sig innan mitten av juni måste jag ju ringa å höra vad det e frågan om..;)

• Melleni (4/8-07)

Jag kan bli lite irriterad på folk. Vi har vårt sista osa datum den 4/6 och de är itne allt för många som anmält sig än.. Har fått höra att folk funderar, visa vill inte ha kavaj ( står så på inbjudan men hellre att de kommer än inte. kan ju ha shorta eller nå fint) En del tycker inte om när deras tjejer eller killar inte har blivit bjudna. (vi har varit tvungna att tänka vilka vi bjuder eftersom vi bara kan bjudna vis antal) Varför ska de alltid va folk som tycker illa om nått. vi försöker planera saker så gott vi kan och alltid ska de bli fel på nått sätt. Jag börjar fundera på att skippa allt och bara ta de alra närmaste.. att de alltid ska vara nått...

• jessisca

Melleni, d där me att folk tackar nej därför att deras respektive inte blir bjudna verkar rätt vanligt... D finns folk här på BT som gjort så oxå... Personligen tycker jag d e rätt ofint, och jag skulle inte gärna gå utan m2b heller...

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!