• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Anncha73

smartiz

Jag håller med dig, visst vill man ju veta, vi har sista osa 25/6 vi vet många som kommer som bara har sagt det "i förbigående" fast vänta några dagar iaf..

Vi har kuvertavgift och satt sista datumet till den 25/6, kom på det sen att vi kanske skulle ha satt sista juni, alla kanske inte har fått lön den 25:e...

JAg tänker du vänta tills den sista juni innan jag börjar kolla runt med dom som inte har svarat..:)

Jaha så du har en pyseldag idag..Va mysigt..:D

• lillfrugan4/8

Sussili smartiz vänta ni bara de kanske blir när ni minst anar det hihi...

fick mail från våran präst idag att han fixat kantorn som ska spela på vår vigsel,
    har inte funderat på ut och ingångs marscherna än och psalmerna
    vad ska ni andra ha??
    /förskylda jag

• kela81

jo, sista osa dagen är idag....så vi får se hur utfallet blir.....

mmm....pysseldag och pyssledag...måste städa hela lägenheten först innan jag sätter mig och pysslar ...*mutter mutter* det är superstökigt efter att vi varit hundvakt i två veckor....hår och smuts över allt trotts ihärdigt städande....men nu så är hunden återförenad med sin matte och husse och städingen ska väll hålla lite längre än i typ en och en halv sekund
    Nån som vet föresten hur man får bort hundtass avtryck från en vi matta som är för stor för att köras i tvättmaskinen?

• kela81

lillfrugan4/8 -urs för förkylning! Hoppas att du blir frisk snart!

Jag har inte heller funderat på det där med musiken och psalmerna....tänkte nog höra lite vad vår präst säger.....

• lillfrugan4/8

smartiz

hoppas detta är sommarförskyldningen jag brukar få så jag slipper vara sjuk i augusti de vore döden.

fundera oxå på att fråga prästen är inte så haj på de där med psalmer

• kela81

lillfrugan4/8 -ja...urs ja....man får verkligen inte bli sjuk i augusti....*noterar att jag msået proppa i mig nyttig mat och c.-vitamin under sommaren*

Nä...jag har ingen aning om vilka psalmer som passar på bröllop och inte...Men det får vi ju hoppas att prästen har

• lillfrugan4/8

smartiz
    nej verkligen inte de vore mardrömmen :)

• lillfrugan4/8

börja kolla på vad vi har kvar att köpa och göra vilka vi ska ringa osv
    usch känns som jag inte har koll längre tänk om jag glömmer något

• kela81

lillfrugan4/8 har du gjort en ordentlig lista på allt du ska göra?

• lillfrugan4/8

jo men inget knaonbra

alla tips är välkomna

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!