• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Trippa

Hej! jag var på denna tråd för lääääänge sen, kul att se att den fortfarande lever vidare.

Jag har inte heller hunnit fixa "allt" ännu. Är lycklig över att inbjudningarna nu varit ute i ca: 4 veckor... Har fatt ca, 70 svar av 140 bjudna - osa satt till 15 Juni... Hoppas att jag inte ska behöva ringa runt och fraga.. Men som sagt två veckor kvar, sa de flesta hinner nog svara innan hoppas jag!

..nu sysslar jag med, musik, utformning av vigsel (borglig)och fest program. Inser hur oootroligt mycket det är kvar att göra.

Liten kram till Maljor, jag tror att vi alla har haft våra dagar. Trist att syster klagar, och med personer som försöker bjuda in andra (med så dåliga argument...)

Kram till er alla!

• fruaugusti07

sista dagen för osa var igår och nästan alla har svarat. Det kan ju vara några som har glömt ( som inte har bröllop på hjärnan som jag har :) )
    av 90 inbjudna blir vi 75 personer. En lagom siffra!
    dags att börja fila på gästlistan!

• jessisca

oj oj oj, jag tyckte VI hade ett tidigt osa, o då har vi ändå två veckor kvar till vårt sista datum... Satte ett så "tidigt" för att få lite svängrum om nån glömmer etc. Men redan igår? How come?

• kela81

maljor vad är det med dessa gnällspikar Jag har haft liknade problem med det där med gäster som klagar över boende....men-ta inte åt dig!!!! Du ordnar en fantastisk fest...vill de inte komma fär att det är för dyrt-skit i det då!!! *ursäkta språket* Det är faktist inte ditt problem...och du har ju gett boedneförslag-billiga t.o.m

och kompisen-vilken idee!!! NEJ...det är de som står på inbjudan som är bjudna...inga andra! (speciellt som ni inte verkar vilja ha honnom där )

Anncha73-näsdå...osa kan du ha när du vill Etikettsböckerna brukar säga senast 3 veckor innan bröllopet.....mend et gör man som sagt var som man vill med...och du verkar ju med ha fixat det mesta...iallfall de stora sakerna....sen så är det ju massa småfix...men det gör man ju som man vill med...beror ju på vilken stil man vill ha och hur mycket man orkar....

vi har osa 4 juni...tyckte attd et var ett lätt datum....för att jag kännder att jag vill ha tid att fixa med allt som man ska göra när alla svarat....tex. bordsplacering och så....

• Anncha73

smartiz

Okej jag trodde jag var sent ute med mitt osa, men va skönt då..:) Jo det e mycke småfix kvar å göra såklart men jag har en bra syster som hjälper mig med bl.a festprogrammet*tack å lov*..Min blivande tar det hela med ro..."vi hinner" är hans kommentar till typ allt..:D

• kela81

Anncha73 -haha...ska vi gifta oss med samma man LÅter precis som min.....vi hinner...ta det lungt.....

• lillfrugan4/8

tjena brudar
    hur är det med er, har ni blivit hippade ännu??

känns som man börjar få kolla på saker och ting nu allt börjar falla på plats

ha en underbar dag hörr ni

• Anncha73

smartiz

Det är konstigt att dom blivande männen" alltid kan slappna av med sånt här, en annan blir ju nervös för minsta lilla...Jag börjar redan nu vara nervös över bröllopet, undrar hur det är den stora dagen?? *gaa*

• Anncha73

lillfrugan4/8

Jag har inte blivit hippad" än, har du det? Jag har sagt till min syster att inga dumheter, för då vill jag inte vara med ..:D (jag är inte en sån person som gillar att göra "pinsamma" saker) Tur att min syster vet det då..:)

• lillfrugan4/8

Anncha73

ja det har jag av arbetskamraterna blev en jätte mysig dag med picknick :)
    väntar på min andra hippa inte så många helger kvar att välja på nu så, av dom jag e ledig

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!