• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Sussili

lillfrugan4/8

Jag har INTE blivit hippad och tror heller inte att jag blir det. Min syrra (som ska vara värdinna) var ehmma hos mig igår och vi pratde just om detta att våra gäster inte känner varandra och därför kan det vara svårt för någon att dra ihop något. Jobbarkompisarna gör nog heller inget eftersom jag jobbar i min sambos företag där det endast är män (tror inte att de vill dra ut chefens blivande på hippa )

Men jag hoppas att någon drar med mig på något roligt för blir det inget så känns det lite trist

• Anncha73

lillfrugan4/8

Å va mysigt..:) Tja jag jobbar ju oxå helger lite nu å då, å har inte semester förrens den 16/7 så jag får väl se när det blir då...:D

• Sussili

Oh, semester, vad jag längtar. Jag har inte semester förrän i augusti. Ska vara ledig dagen innan bröllopet och sedan, direkt efter bröllopet så blir det 4 veckor (20 dagar ska vi spendera i Malaysia, på bröllopsresa)

• kela81

lillfrugan4/8-hej hej...ingen hippa i sikte här inte (tror inte att nån sån kommer heller....).....mysigt med lät med pickninck och så....och lyx med två hippor

Anncha73-jo du....nervöst...ja.....jag kommer typ darra som ett asplöv...

Sussili -lyxigt med malaysia

• Sussili

smartiz
    och dyrt blir det....

• kela81

Sussili haha...ja...jag kan tänka mig det

• maljor

Inte blivit hippad och har inte räknat med någon. Dock så är det mycket lurt på gång just nu så det kanske blir ändå ;)

• fruaugusti07

jessisca - vi valde ett så tidigt osa för att folk ska kunna ringa innan deras semestrar och för att vi ska kunna ha lite semester och inte tillbringa hela med att tänka på bröllopet, vilket vi säkert kommer att göra ändå

• fruaugusti07

idag undrade min mamma om jag ville att hon skulle komma på mitt bröllop!!!
    eh ... ja det är väl klart!
    Hon är en knepig dam den där mamman som bara vill ha uppmärksamhet på fel sätt...Nu vet jag inte vad det handlade om men jag vägrar låta henne förstöra min dag så jag sa bara ja det är klart att jag vill.......
    suck !!!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!