• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Anncha73

Vi kommer att fotograferas före vigseln, och inne i kyrkan såklart, det blir lite tajt med tid att fota oss även efter vigseln eftersom det är en bit för alla att åka till festplatsen..

Hmm men håller med smartiz kanske bättre att ha på sig ringarna innan å fuska" lite, dom e ju redan utprovade som sagt..:D

Hur ser era ringar ut, är det bara någon lite sten på eller är det mycke bling bling"

• Bruden blå

Anncha73

Min ring ligger nog i mellanläget mellan lite och mycket. Eller det beror nog på vem som tycker egentligen :D
    FÖr mig är den självklart helt perfekt.
    Jag har visat den många gånger, men med tanke på hur mycket jag älskar den så kan jag gärna beskriva den igen ;)
    Vitt guld, 5mm bred
    0,30ct princessa i mitten
    4st á 0,10ct brillianter på sidorna
    däremellan 8 st 0,015ct blå safirer. så totalt hmm vad blir det...räknar...0,82 ct
    vet inte om det räknas som lite, mellan eller mycket.
    själv tycker jag det är alldeles lagom för att vara mig.

• kela81

min ring kan ni se här www.familjeliv.se/hem/kela81/galleri.php%F6llop :_D Och den är aldeles, aldeles underbar

Jag tror faktist att det är klokt att ha på sig ringarna om man fotas innan, har vänner som glömt det...(alltså av rent slarv bara) och de ångrar sig jättemycket att de inte hadde dem på....För det är ju en del av hela grejen....

• chrissa

Fin ring!
    Väntar ännu på min ring....
    Idag är det 60 dagar kvar va??

• kela81

chrissa-tack...och ja...det är det Nu kan man ju verkligen säga att nerräkningen har börjat...

jag ska straxt åka och träffa en frisör och prata om uppsättning....har ju två prelbokade, men jag känner att jag vill träffa dem först innan jag bestämmer mig....är det fräckt eller??

• chrissa

Nej det tycker jag inte! man måste vara om sig och kring sig inför den stora dagen!

• kela81

chrissa-va bra....jag har fått för mig att man inte "får" prelboka flera...sen så är ju jag alltid så dålig på att säga nej Men det övar jag på nu För jag kan ju inte ha två tjejer att fixa håret sen

• Bruden blå

smartiz

läcker ring. helt i min smak :D
    Gillade blommorna, ska ha något liknande jsälv, fast troligen i ljusrosa och vita toner.

• chrissa

Jag har ingen ännu....! Det är meningen att min syster och väninna ska hjälpas åt, men att få ihop tid till att träffa båda samtidigt verkar vara svårare än vad jag först trodde! Börjar få kalla fötter!!!!

• kela81

chrissa- åh...va jobbigt....jag förstår att du börjar bli lite svettig över det...jag prelbokade mina frisörer så sent som i förra veckan...

Bruden Blå-Tack

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!