• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Bruden blå

smartiz

he he, trodde jag ja. kom hem och kollade kontot. fick lite mera jobb nu.
    När vi betalade i butiken så märkte jag att dom tog för lite betalt, han glömde knappa in en siffra och tog således 1000kr för lite betalt. Snäll som jag va så påpekade jag det och dom fick ta betalt en gång till. Nu kom jag hem och kollade kontot, och vad ser jag. jo då har dom nu dragit dubbelt den andra gången så nu har dom tagit 1000kr för mycket betalt istället och det är bara upptaget.
    morr....
    Får ge mig ut på plastrongjakt sedan, vill ha i ljusblått som detaljerna på min klänning. några bra tips om var i stockholm??
    kan lägga upp en bild på vigselprogrammen om en liten stund (ska lösa detta med felbetalningen först), dom e rätt enkla. Köpte ljusblått lite styvare papper. skrev ut i färg på båda sidorna och vek på mitten.
    på framsidan våra namn + datum och en bild på kyrkan.
    på vänster insida vigselordningen och namn på kantorn och kyrkoherden
    på höger sida första psalmen och på baksidan andra psalmen.
    så inga psalmböcker behövs, allt finns i detta lilla dubbelvikta A4.

• Bruden blå

ja just det, har skrivit ut lika många vigselprogram som antalet gäster, och då även räknat med barnen. sen får jag se hur många som går åt.

• kela81

åh...va jobbigt! *morr* när man varit snäll och påpekat att de tog för lite betalt...

vi har handlat allt på Eric Skoglund/cavaliere i sturegallerian...till m2b alltså De är supertrevliga och har bra servise...så de rekomenderar jag!

och det där med vigselprogramen-hellre för många än för få skriver ut till alla gästerna jag med tror jag...

• Bruden blå

mmm, ringde en annan i kedjan och fick reda på att butiken bytt nummer (står fel på kvittot) fick tag i säljaren som kom ihåg genast vilka vi var. skulle bara komma in med ett kontoutdrag och kvittot så skulle dom ordna på en gång i butiken. Ingen fara sa jag, jag ringer banken. oki, sen ringde jag banken... står nu i kö, fick plats nummer 82 i kön. och då skämtar jag inte. jag har verkligen köplats nummer 82. så här lär jag sitta tills någon gång i kväll.

• kela81

åh...jobbigt.....jisses vilken kö föresten! Tur att man slipper hålla påå ringa dem stup i kvarten i vanliga fall...

har du internettbank? Kan du inte skriva ut där ifrån?

• Bruden blå

smartiz
    jodå, det va på internetbanken jag upptäckte felet. Men det står ju bara reserverat belopp och inte vartifrån det var draget. så var tvungen o ringa o kolla. tack o lov gick kön drägligt fort fram.
    Det löser sig nog. e inte så oroligt just nu.

• Stefans fästmö

Idag blev en tjej på mitt jobb hippad - o hon gifter sig samma dag som jag! Blev lite nervös, fast jag är bara säsongsanställd så jag tror inte jag får nån hippa. Men man vet ju aldrig... ;) Min tärna kommer hem den 16 juni så då kommer jag börja vara nervös för den "riktiga"... ;)

• kela81

ja...man vet ju alldrig De kanske gillar att festa på ditt jobb...och då ligger du nog "illa" till

• Anncha73

smartiz

Det är nog ingen risk att magen blir för platt..:D Det verkar inte försvinna alls..:(

Okej jag har inte ens kollat eller lagt upp någon budget..*suck* Man vill ju att det ska vara bra när man gifter sig å då kostar det oxå..

Nee jag ska inte ta någon provomgång på sminkningen, jag har varit å sminka mig på make up store 2 gånger förrut, men då har det ju varit till fest, men det blir nog bra..:)

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!