• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

Anncha73 -åh...önsker att jag inte hadde lagt upp nån budget helelr....va lungt och skönt det hadde varit då

• Bruden blå

smartiz

tyvär så verkar bilden på vigselprogramet ha försvunnit. kan inte hitta det just nu. Så kan itne lägga upp någon bild på vigselprogrammet just nu.

• chrissa

Bruden blå

Tråkigt! Vi ville ju se.

• fruaugusti07

Bruden blå
    Om du är beredd att åka lååångt för att hitta en plastrong eller hur det nu stavas så kan du åka till södertälje och princessa. De har massor och förraveckan hade de halva priset på västar och plastronger..

• Bruden blå

annaochkim

oj,det va inte i närmsta laget ;)
    Men tack ändå.

• Bruden blå

ordnade lite bilder.
    Lite suddiga och har därtill suddat ut våra efternamn och sån info. här finns lite bilder på vigselprogramet, ringarna och eventuellt min brudbukette.
    afroditex.spaces.live.com/%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!4B082C00D515312C!209&_c11_PhotoAlbum_startingImageIndex=&_c11_PhotoAlbum_commentsExpand=&_c11_PhotoAlbum_addCommentExpand=&_c11_PhotoAlbum_addCommentFocus=&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1

• chrissa

Bruden blå

Vacker! Alltihop!

• Bruden blå

och så glömde jag naturligtvis en sak till. nu har jag tagit bort behörighetskoden, så nu kan ni kolla.
    åhh denna dag e verkligen inte min, allt som kan gå fel har nog gått fel idag. har fötterna fulla av små glassplitter då sonen haft sönder två glasföremål idag. bland annat en tuggummiaoutomat. jupp precis en sån där gammal rund glaskula med röd fot som man ser i alla gamla filmer ni vet. med 5000 små tuggummikulor i därtill. glas och kulor över hela golvet och numera i mina fötter.
    när vi handlade så drog dom dubbelt. nummer 84 i kön. tre madrasser en dörrmatta och en drös täcken nerkissade av barnen, ont i halsen, allt bara går sönder och blir fel idag. kan det inte va imorgon snart? trött på idag.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!