• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Cecilia.A

vårt osa går inte ut förrän den 4juli och våra släktingar o vänner är verkligen sena för än så länge är det inte många anmälda trots att vi bjudit över 100 gäster...
    inget är som väntans tider...

• Melleni (4/8-07)

maljor

Vi ska ha två olika ingångar. killarna ville nämligen få en med eftersom jag ska bli överlämnad av pappa. De kommer va eye of the tiger om vi får för prästen och sen kommer pappas och min låt. en vanlig bröllops mars.. Tradionelt helt enkelt. Ut blir de den tradionela men med killen.

• maljor

Melleni

Ok

Själva tänkte vi Birkalåten in (blir det konstigt? ) och Johan Romans Allegro con spirito ut....

• fruaugusti07

vi bjöd 90 och 75 kommer

till ingångsmusik valde vi Canon in D av pachelbel, den är lugn och fin och m2b ville inte ha en stressande låt. Man är tillräckligt nervös ändå
    Till utgång kommer vi att ha Bröllopsmarsch från Ulfåsa;mitt val!

• Bruden blå

Hej då tjejer!
    En del av er har säkert sätt min lilla tråd som blev borttagen och min följdtråd om den.
    Jag har tröttnat på hur illa BT sköts.
    Jag lämnar nu därför BT. Blir bara irriterad över detta.
    Lycka till med bröllopen, kommer tänka på er den 4e.
    Kram från mig.
    här är den nya uppdaterade listan utan mig.

Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz (Örby kyrka, 15.00)
    Maljor (Ljusdals kyrka, 15.00)
    Pernilla Borås
    FrökenAnna
    Googlad (skånekyrka,16.00)
    lillfrugan4/8
    Chrissa (Folar strand Gotland 13.00)
    annaochkim(Turinge kyrka kl 14)
    patriks brud (Tyresö kyrka kl 15)
    fru-07 (Vårdsberg kyrka kl 15.30)
    Stefans fästmö (Älvsåkers kyrka 16.00)
    smartiz (Grödinge kyrka kl 14.30)
    Sverner
    Cecilia.a (Händene kyrka kl.14.00)
    Sussili (Östra Eneby kyrka, Norrköping kl. 16.30)
    Petra74 (Bohus fästning 13.00, Kungälv)
    Blivande fru Lindgren (Ale-Skövde kyrka 15.00, Lilla Edets kommun)
    tekanna
    Anncha73 (Umeå stadskyrka kl 16.00)

• maljor

Gud vad tråkigt Bruden blå =(
    Kommer tänka på dig den 4:de oxå!!
    Lycka till du oxå!

• Stefans fästmö

Bruden blå

Jättetråkigt om du slutar, jag har just läst mig igenom din protesttråd o håller med dig till 200%! Även om jag förstår om du väljer att lämna BT hoppas jag du stannar, för vi kommer sakna dina kommentarer o din humor! Och låt inte gnällspikarna vinna... ;) Kram o ha några underbara veckor fram till Dagen B! :D

• kela81

Bruden Blå! Urs va trist! Vi kommer att sakna dig! Om du har msn (och om jag inte redan har dig där Är virrig vet du) Så får du gärna lägga till mig ( kela46@hotmail.com ) SÅ kan man ju fortsätta babbla lite bröllop! Men lycka till med planeringen nu och ha en underbar dag!

Cecilia.A -grattis på 9 års dan!

MIn pappa ringde för en stund sen, en släkting till mig (avlägsen, ej bjuden) har jobbat många år (typ 40) på restaurant som kock (vilket jag totalt glömt bort) och undrade om hon fick laga maten till bröllopet JAJAJAJA...klart hon får

• Sussili

Maljor:
    Du frågade om in- och utgångsmusik. Vi ska gå in till Wagners ?brudkör ur Lohengrinut" och ut till "The Trumpet Voluntary"

• fruaugusti07

Tråkigt att du lämnar oss Bruden Blå.
    Håller med om att det var dåligt skött. Om du ser detta så saknar vi dig redan

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!