• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • maljor

Melleni

Det har du rätt i! Men jag hoppas ju iaf att det blir något för er snart

• kela81

Håller med er med det där med åldern...man vill ju inte vara för gammal, själv fyller jag 26 straxt efter bröllopet....och visst, jag är fortfarande ung (som alla tjatar om) men innan vi får fösta om allt går snabbt och midigt så blir jag ju 27, sen så vill jag ha 2 till tror jag, med någr aår i mellan, och då är man ju helt plötsligt uppe en bit över 30...

pratade just med prästen, äntligen! Fast han verkar lite vimsig....fick typ dra ur honnom att vi skulle träffas....Hoppas han är bra iallafall...Men nu så har vi iallfall tid för vigselsamtal den 4 juli...

• patriks brud

Vad alla får sina vigsesamtal snabbt. Vi har inte vårt förrän onsdagen i bröllopsveckan, borde jag vara bekymrad? Vi har mailkontakt med prästen så hon har godkänt vårt vigselprogram, är det mer som hon ska ha en åsikt om?

• maljor

Var ner på stan precis och hittade skorna jag vill ha till bröllopet!! Dock så hade de bara ett par kvar som hade börjat gå sönder!!!
    Det var rätt strl och allt så hon kunde tänka sig att sätta ner dem lite.
    Fint tyckte jag för då kan jag ju lämna dem till skomakaren som lagar dem åt mig.
    Dock så tänkte hon bara sätta ner dem 25%!!!
    Hallå, sista paret som dessutom hade börjat gå sönder!!!!
    Är jag konstig som tycker att det är snålt av affärsinnehavaren att inte sätta ner dem mer än så? Det skulle bara bli 125 spänn i rabatt och det kostar ju mer än så att få dem lagade =(=(=(
    Det värsta är att det verkar vara förra årets modell för de finns inte med på vagabonds hemsida =(

• kela81

maljor-urs va trist att hon inte kan sänka dem mer än så....

patriks brud-men om ni har mailkontakt och så så är det ju lungt....de de brukar ha åsikter om är väll psalmer och sånger och så, jag har bett å få träffas tidigt för jag har ingen koll alls på vad som ska vara med i vigselprogramet

• maljor

smartiz

ja det tycker jag med =( skoaffärer brukar ju sälja ut sista paret till bra pris, allra helst förra säsongens skor.
    Jaja, bara fortsätta leta då =/

Har iaf bokat tid för nagelfölängning nu. De trodde att jag kanske inte behövde det eftersom jag har rätt långa naglar ändå men de är såååå fula nu =/.
    En sak man kan bocka av iaf =)

• kela81

maljor-jo, de brukar ju villja bli av med dem.....

• Petra74

Blivande fru Lindgren
    det blir ingen möhippa för min del. Vi skall ha ett bröllop med våra närmsta.

• Petra74

Mellini:
    Lycka till med bebisverkstan!
    Själv har jag ju två killar så jag vet hur mysigt det är!

• Petra74

Idag har jag varit och lämnat in vigselringen för att få den förstorad. Var lite snål med storleken när jag beställde på nätet.
    Nu har jag varken klänning eller ring hemma. Båda ska hämtas 28/6. så nu kan jag inte gå och tjuvkika, snyft!
    M2B har varit och köpt sig en ny kostym idag men jag har inte sett den.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!