• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Cecilia.A

Vi har hunnit med båe vigselsamtal och träffat kantorn i veckan. kantorn hade laddat upp med en hel massa bröllopsmarscher som hon spelade för oss, det var bara att välja o vraka.
    Så nu är vi klara med musik, (har även frågat kören jag är med i om de vil sjunga och fick till svar ett *oooo ja!*) ,psalmer osv.
    Känns riktigt skönt!
    Bara att börja knåpa ihop vigselprogram!

• kela81

tekanna och Cecilia.A va kul att ni blivit hippade Och så tidigt *tittar mig nervöst omrking* :-O

Låter som om bägge hadde en toppendag helt efter era önskemål....man måste ju lyssna på den som ska bli hippad, inte bara skäma ut den personen för att man själv ska ha roligt....

vet inte om jag kommer att bli hippad, mina vänner känner inte varandra, utan det är bara en och en om ni förstår Och min tärna är småbarnsförälder och har fullt upp....dock så misstänker jag ändå att kanske några hittar på nått, kanske inte en vanlig hippa, men en middag elelr nått.....

fast jag känner mig rätt så lugn inför de tre närmaste helgerna, för då är det ju midsommar, hippa för en kompis och bröllop

• Melleni (4/8-07)

Bara nån timme är man här i från och två hela sidor har skrivits.. :)

• kela81

melleni-det närmar sig nu vet du

• Petra74

Smartiz:
    Jag vet att jag inte får någon hippa men däremot ska vi träffas ett gäng tjejer och grilla och dricka vin. Det tycker jag passar utmärkt eftersom jag inte vill bli utspökad.

• kela81

petra74-det låter ju mysigt Jag slit lite mellan vad jag vill, på ett sätt så skulle det vara kul att bli riktigt hippad...fast inte för pinsamt utklädd och inte sälja några kyssar eller så, men samtidigt så vore det nog mysigare med grillnng och vin som du ska få
    Vi ska ha hippa för en kompis om tvp veckor, då ska vi vara på spa hela dan, hon får en tiara till baddräkten, men det är all utspökning....vi ska äta lunch på spat och alla får ett gör det själv kitt, medans bruden får en behandling, sen så åker vi hem till en annan tjej och har tjej kväll....det tycker jag låter som en perfekt hippa....

• Melleni (4/8-07)

min caketopper kom i dag

• Melleni (4/8-07)

Ja ni de börjar dra i hop sig och ni på Måndag ska jag göra min provuppsättning.

När de kommer till hippad så tror jag inte att jag kommer bli de eller rättare sagt de finns igen tid för det. Jobbar varje helg... Fram till bröllopet ni...

• Melleni (4/8-07)

Då har man fått lite mer fixat i dag. brställt servetter med tryck och vin glas med tryck. valde vin glas i stället för Champanj eftersom vi kommer kunna använda oss av vin glasen mer.

• kela81

Melleni (4/8-07) Du kan ju bli hippad på en vardag ochså Eller så tar de dig från jobbet....
    VAd är det för caketoper du köpt?
    vart har du betällt glasen? Hos caligrafen eller?

Vår organist ringde idag när jag satt i bilen och pratade psalmer och in och utgångsmusik....hon rekomenderade nån som hette rylycium (?) Av en engelsman -Gordon (?) som utgångsmarch...nån som hört den?

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!