• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

Cecilia.A -ska be att f´å komma och lyssna, men jag tror att hon ville att vi skulle ha kollat ut några iallafall så att hon slipper spela hela sortimentet....

Melleni (4/8-07) tack för tipset! Ska kolla in din caketoper

• kela81

Vi är 25 (jag) och 29 ...(han fyller 30 om tre dar, men vägrar gå med på att jag skriver det ) Inga barn änn....

var och kolla de på rosorna som min kopis gjort till bröllopstårtan idag 8hon skull egöra tårtan med får inte pga. samandragningar) Men rosorna är superfina...hon har verkligen lagt ner såååå mycket jobb, skuggat dem och allt

• Fru Lindgren

åhh...bröllopstårtan.... =)
    Får se hurdan våran kommer bli - var först iväg på egen hand till ett konditori o beställde en men insåg sedan att vi kunde spara en STOR peng på att ta tårtan via restaurangen där vår fest går av stapeln - så nu blir det till o prata med det konditoriet som de besäller ifrån.

Här kommer vi att vara 27 båda två på vår stora dag! (men då har han nyss fyllt 27 o jag blir 28 senare i höst)

• kela81

Melleni (4/8-07) -den var fin din caketper

• Pernilla Borås

Hej

Vår tårta är inte heller beställd än. Vi vet inte riktigt hur vi ska göra med den.
    Skulle vara kul att ha en liten annorlunda caketoper.

Beställde våra ringar igår! Det var skönt att få det klart!. En smalguldring med två stenar i. En var för oss två. Tänkte bygga på den allteftersom senare i livet.
    När man får barn, kanske när man varit gift i X anstal år, osv.

Ska prova klänningen för sista gången på måndag och hämta den färdig på fredag. KUL!

Det är bara 1½ månad kvar nu, tjejer! Är ni nervösa? Jag känner helt klart något som pirrar i magen :)

Men nu först är det midsommar! Ha en bra dag imorgon i regnet, iallafall vi är i söder :)

Kram

• kela81

Pernilla Borås-har inte riktigt börjat bli nervös över själva bröllopet ännu, har liksom inte riktigt fattat att jag ska gifta mig! Jag fattar att jag planerar ett bröllop, men inte riktigt vad det innebär tror jag Men det kommer väll

du måste visa ringen sen när du har fått den

• Petra74

Oj vad unga alla är!!!
    Jag blir 33 i juli och m2b blir 35 i augusti.
    Sönerna är 4 & 8 år!!

Pernilla i Borås: Jag har inte hunnit bli nervös ännu.

Trevlig midsommar till er alla!

• fruaugusti07

lite nervositet har nog hunnit komma smygande. Om det fortsätter så här. Shit vad nervös jag kommer att vara på dagen D. Bordplaceringen är iaf klar nu!

Hämtar snart dottern på dagis( sista gången innan hon börjar skolan!) och ska sen kolla lite på skor till henne att ha på bröllopet!

• Melleni (4/8-07)

Cecilia.A

Låter som en fin tårta.

Väldigt intressant med åldrarna faktiskt. många unga brudar här :)

• kela81

idag har jag köpt en väska till bröllopet och så har jag betällt två graverade champangeglas till bröllopet på duka, 99:- för två glas och sen 250:- för gravyren...

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!