• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Melleni (4/8-07)

sätter ut bilderna till igen då men bara tills i morgon kväll.. se länken jag skrev förut

• Melleni (4/8-07)

vetinte om de är små bilder nu

• kela81

Idag så har jag gjort första provuppsättningsomgången, lite enkelt så där, men jag tror nog atthon fattade hur jag vill ha det...så jag är supernöjd....sen såp testsminkade vi ochså, blev bra, men lite mörkt, så nu ska jag tilbaka till henne på torsdag och prova lite ljusare smink

• kela81

maljor-skönt att fått en bra präst nu då!
    Men urs va hemskt det där på midsommar! Han verkar ju vara helt sjuk i huvudet! ***&&%%¤¤#" *arg* Sånna borde inte få gå lösa!

• tekanna

Melleni
    Jättefina bilder!! Han kommer säkert bli glad!

• tekanna

Åh, kom på att jag glömt berätta att vi fått vår första bröllopspresent nu!
    Ja, visst är det konstigt att få det innan... Men det var M2B's kollegor som uppvaktade honom nu innan han går på semester (som avlöses med föräldraledighet minst året ut). Vi fick tre flaskor vin - ett till varje bröllopsdag framöver med start 2008 då. Jag tyckte att det var en kanonskoj present. Inte ofta man unnar sig sådana fina viner, inte vi iaf.

• Melleni (4/8-07)

smartiz

Gillar hur fallet på håret på sidorna blir med slöjan. jätte fin slöja. kommer du ha på dig en hela tiden?

• Stefans fästmö

smartiz

Vad fint det blev! Vad ambitiöst med flera provomgångar!! Det är verkligen olika vad man får hos olika frisörer, från bara "lyfta lite på håret" för vissa till flera gånger... förresten, du ville ju se mina skor... har ingen hemsida men om jag får din mailadress kan jag maila en bild! Vill inte lägga ut min mail här eftersom den innehåller hela mitt namn, vill vara liite anonym... ;)

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!