• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • tekanna

MraFlash
    Du kan andas ut, du är inte sist med saker.
    Vi är nog ungefär lika långt komna men har gjort lite olika saker (min bukett är beställd, medans dukning, smink etc inte är fixat)... Jag tycker du verkar ha bra koll på läget! Vissa här har dock varit flitiga och gjort det mesta redan och har det nog lite lugnare nu, medans andra behöver pressen för att saker ska hända.
    Något som vi påbörjade lite smått nu i dagarna är en hjälprede-lista. En lista över alla göromål som andra ska göra under den dagen så att vi inte ska behöva... T.ex. köra oss till och från fotografering, hämta musikanläggning osv. osv.

• fruaugusti07

njae vi har väl inte riktigt bestämt oss för hur buketten ska se ut men det lutar åt liknande din men lite större, helst med lila rosor. Men som sagt, vi får se!

Jag tror det kan bli jättesnyggt med rosa sminkning till mörkrött.

• Cecilia.A

usch vad jag är ledsen på min mamma.

Jag o sambon har bokat en bröllopsresa till Karibien i oktober.
    Nu hör till saken att jag jobbar som elevassistent i skolan och dessvärre (iaf just nu) är kollega med min mor.
    Resan kommer att infalla på oktoberlovet och en vekca därefter och idag ringde mamma o var as sur på mig för att vi bokat detta.
    Det var enl. henne MYCKET oansvarigt av mig o alla kollegor kommer nu att få det så jobbigt då och prata skit bakom ryggen på mig... bla bla bla
    Jag sa då till henne att hon inte alls behöver tala om detta för mig (o att hon o kollegorna får prata hur mycket skit de vill för resan kommer iaf bli av!) utan vara tyst o glädjas för min skull...
    Ha! inte då hon måste ju bara få säga vad hon tycker...

y vad besviken jag blir!
    Snacka om att måla fan på väggen.

• fruaugusti07

hm börjar att ana oråd!
    Var hemma hos min tärna som fyllde år igår. Gick in i köket för att lämna in lite disk och gick förbi henne där hon stod och pratade med en annan tjej och kollade i almanackan. När hon såg mig slog hon igen den snabbt som attans!!! Undrar varför!?(ironi)
    Sen att de blir tysta när man kommer in i ett rum.......
    Jaja den som lever får se

• kela81

annaochkim - Spännande Vilken helg tror du på då

visst har alla ens vänner blivit supersociala nu va Bara pratar bakom ryggen på en och vill inte berätta någonting

• Bröllopstokiig

haha... ja, visst är det konstigt att man aldrig får vara med på vännernas diskussioner längre...

• Melleni (4/8-07)

jag börjar känna mig lite små nervvöS. De mesta man beställt till bröllopet har kommit, de är ju snart dags i 15 månader har man gått och väntat på den dagen som snart är kommen.. Provade mig brudklänning i morse.. ooo :)

5veckor kvar i dag:)

• Bruden blå

Min tur o nojja.
    Om tre dagar är vårt osa, och det är några som inte svarat.totalt 11 gäster som vi ännu inte vet. Får hoppas dom beslutar sig snart, för jag behöver snart lämna in beställningen om bröllopstårtan, så jag vet hur många bitar som skall beställas. hur mycket mat som ska köpas, hur många stolar som behövs etc...

• fruaugusti07

tjoho! Igår blev jag kidnappad och hippad!!!!!
    Mina onda aningar stämde....

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!