• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

tack tjejer

Jag kommer bara att ha slöjan under vigseln och sen plocka av mig den, vet inte riktigt när, men innan middan iallafall....

Och ja...hon är superambiös Och jag är super nöjd med det Känns toppen, för hon ger verkligen 100 % för att allt ska vara bra för bruden (mig då ) Idag ska jag göra en provsminkning igen, eftersom jag tyckte att den förra blev lite mörk....

Stefans fästmö- kela46@hotmail.com

• fruaugusti07

Ibland funkar allting superbra!
    En kollega till min m2b och mig har jobbat med att binda blommor och hon vill nu binda min brudbukett som en present till oss!!!
    Underbart hur saker bara faller på plats!

• kela81

annaochkim-ja...visst är det fantastiskt!

• fruaugusti07

Majlor!
    Oj vilken midsommar kväll ni fick.
    Skönt dock att poliserna var snabba och trevliga. Hoppas att allt är bra med din lillebror och att han inte drömmer mardrömmar....usch! Så hemskt!

• fruaugusti07

smartiz- det är ju alltid bra med saker som blir jättebra och lite billigare än man trodde att det skulle bli. Var in och kollade på dina bilder. Vackert! Jag tycker ni har hittat väldigt vackra saker, klänningen, håret, blommorna, ringarna allt!!

• kela81

annaochkim-tack så mycket
    jag är själv rätt så nöjd
    har ni betämt nån bukett då? Hur den ska se ut?

• maljor

Vad roligt att allt börjar falla på plats för er
    Ska på min provuppsättning nästa lördag *spännande*

Ja det är helt sjukt hur folk beter sig. Lillebror funderar väl inte lika mycket på händelsen nu även om han tycker att det är otäckt.
    Det värsta var ju att han fullkomligt struntade i om det var ett barn han attackerade.
    Men det är skönt att veta att det går att få tag på polis när det behövs!

• maljor

Ohh! M2b ska få en svensexa. Hans polare messade mig och frågade vilka helger det skulle funka så antingen om 2, 3 el 4 veckor kommer de

• kela81

hej tjejer Nu har jag varit och gjort provsminkning nr 2
    Den belv bättre faktist (med färgerna) så nu ska jag ha sminkning åt det rosa hållet iatället för det bruna...
    men passar det med mörkröda rosor och sambons vinröda väst?

• MrsFlash

Hej alla augustibrudar!

Ska man börja bli stressad snart?

Jag och min blivande har inte hyrt förstärkare (o.dyl) till vigseln ännu. Vi har inte bokat linnédukar (o.dyl). Vi har inte bestämt brudbukett.

Däremot har vi ordnat musiker till vigseln, DJ till festen, bestämt mat, köpt sprit, klänningen är klar, frisör är bokad, smink är bokad, hans frockcoat är bokad, bordsplaceringen har jag börjat fila på, handlingslistan till sista veckan är påbörjad, dukningen är ordnad osv. osv.

Vad säger ni? Ser det ut som jag har koll på läget? Är det något som man ofta glömmer?

Man har ju liksom inte gjort det här förut. :)

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!