• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Bruden blå

Melleni (4/8-07)

Detsamma. Hoppas ni får en trevlig dag.
    själv ska jag jobba idag och i morgon.
    Men det är trevligt det med, massa nya midsommarbebisar.

• kela81

Stefans fästmö -åh, va kul med caketopern! Den måste vi få se sen

Det där med åldern håller jag med om...alltså om årgångar....själv har jag märkt i min bekantsakpskrets att 81 och 77 passar bra ihop

Bruden blå -jobbar du på BB?

Trevlig midsommar!!!!

• Bruden blå

smartiz

Nästan, på förlossningen.

• Melleni (4/8-07)

Bruden blå

Då får du hjälpa mig när de är dags:)

• fruaugusti07

åh vad roligt att jobba på förlossningen! Bruden Blå!
    Men tufft oxå, kan jag tänka mig....

• Bruden blå

Melleni (4/8-07)

Vi kan ju alltid hoppas *S*
    Lycka till med produktionen ;)

• Bruden blå

annaochkim

Jodå, det är både underbart, trevligt, roligt, ledsamt, tråkigt och sorgligt. Allt på en gång. Alla känslor rymms på förlossningen. Man vet aldrig om man kommer till ett arbetspass och kommer jobba häcken av sig eller om man hinner äta eller gå på toa eller om det kommer vara jättelungt.
    Det är det som är charmen, man vet aldrig, man får vara förberedd på allt. Man får en möjlighet att vara med om andras största stund i livet. Det är en varm gåva att få, samtidigt som det kan vara mycket slitigt.

• Melleni (4/8-07)

Bruden blå

Varannan dag eller varje så nån gång måste se slå till:)

• Anncha73

Bruden blå

Åhh va mysigt å få snusa på dom små liven..:D Fast jag har gjort bort det där redan, har 3 stycken, å nu räcker det..:)

• kela81

Bruden blå -vilket underbart jobb! Min faster jobbar med på förlossningen, visserligen bara med papper, men får ju ändå se alla små underbara bebbar

Har ni haft en bra midsommar då? Tråkigt väder bara Men det gick ju iallfall att sitta ute under tak, det är alltid något

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!