• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Melleni (4/8-07)

smartiz

ja just ja man kan ju köpa där i från med. fixar de graverigen åt er?

• kela81

Melleni.japp, de graverar åt oss

Sitter här och väljer in och utmarcher....Preludium av Gordon Young blir det ut....in återstår att se....kanske A whiter shade of pale...eftersom min sambo började gråta när han hörde den Vad tror ni om det Han grät typ inte ens på sin mormors begravning

• Stefans fästmö

Halloj tjejer, har inte varit här på några dar, orkar kanske inte läsa igen alla sidor... ;) Men jag är iaf 27 o m2b 32. Vi har beställt ett personligt brudpar från en tjej som jag hittade här på BT, man skickar bilder till henne o så gör hon en caketopper som liknar brudparet, med rätt kläder, hårfärg etc... Jättekul tycker vi, särskit som m2b inte ska ha svart som ju "alla" caketoppers har... Och jag har speciellet bett att det ska synas att han är 30 cm längre än jag, inte sådär "standard-10 cm"... ;) :D

• tekanna

Såg att ni pratat ålder...
    Jag är 27 och m2b 32 och vi har en dotter på 9 månader.

• Stefans fästmö

tekanna

Precis som vi, fast utan dottern... Vi hade dock gärna redan haft barn, men jag vill helst ha jobb först... Får se om det lossnar till hösten o jag får nåt fast så vi kan börja planera för villa, volvo, vagga... ;)

• Stefans fästmö

Det är lustigt förresten med ålder, jag har 3 kompisar som oxå är 89-or, o som har killar som är födda 75... måste va nåt med de årgångarna som gör att vi går bra ihop! :D

• Stefans fästmö

... 80-or menar jag, är inte född 89! ;)

• fru-07

Här rullar också planeringen på. Tyvärr är vår kantor på semester så vi är inte klara med vad som ska spelas i kyrkan.
    Vad det gäller ålder så är jag 34 och han 35 år med 2 barn på 6 och 2.

Vi står i valet och kvalet om vi ska ha caketopper eller inte?
    Ha en trevlig midsommar!!!

• Melleni (4/8-07)

Trevlig midsommar alla

• Fru Lindgren

Hoppas att ni alla får en skön midsommarhelg!! =)

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!