Fick en akut släng av pysselsjuka idag.
Slängde ihop en bunt med rosa sockerhjärtan nu på morgonen. och fick sedan för mig att jag skulle vika små söta mönstrade askar med blå tygblommor på.
Drog iväg karln till närmsta shoppingcenter. hittade inte det mönstrade papper jag ville ha (melleni, du vet vilket snirkliga mönster jag pratar om).
så med lite påputtning kom övertalade jag karln att vi skulle till Panduro inne i stan.
vi tog oss dit och när jag kom ut påpekade han lite syrligt att vi hade varit inne hos panduro i 52 minuter. det faktum han höll reda på att vi (läs jag) valde papper i 52 minuter exakt talar sitt entydliga språk om hur underhållande min blivande fann denna shoppingtur.
kom iallafall hem och lyckades måla en mall efter konstens alla regler, klippte klippte, vek, limmade, och popnitade på den blå tygblomman med ett silverhjärta. och vet ni vad....................
.....................
..................
................
JAG ÄR BOTAD!!!!
Pysselfebern gick över. det var kul att vika undegär en box på typ 1 timme. sen var det inte lika kul längre. får se om jag hittar en enklare mall eller om jag lägger ner hela projektet.