• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Fjällräv

Eftersom miffopräster är sällsynta så får vi hoppas att den okända prästen är en normal människa och präst.

Lycka till.

• maljor

Fjällräv

Jo som tur så är de ju en utrotningshotad art och den enda miffoprästen jag har stött på

• Petra74

maljor:
    Skönt att det ordnade sig med präst!

• tekanna

Buden blå
    Oj, vilka fina hjärtan!

Har inte kikat in här på ett tag. Det fina vädret håller mig ute mest...

Jag blev hippad i helgen!! Helt oväntat kom de och överraskade mig! Så goa vänner man har! Är det fler som haft möhippa än?

• maljor

Petra74
    ja det är det absolut =)

tekanna
    åh vad roligt!!! inte hippad än och vet inte om jag blir det heller. Den enda som bor i närheten är min svägerska och resten är utspridda åt alla håll.
    Vad fick du göra då?

• tekanna

maljor
    Mina vänner bor visserligen i närheten nästan alla, men jag har en som bor i Tyskland och hon hade kommit bara för att få vara med. Så gulligt av henne!

Först hade de fixat en lunch som vi satt och åt och sen var vi och spelade fotbollsgolf (trotsade regnet), varpå vi grillade lite korvar. Och sen åkte vi hem till en av mina väninnor och mös lite och hade hemma-spa (de hade köpt en massa ansiktsmasker som vi lade). Och sen gick vi ut och åt och satt på puben på kvällen tills vi åkte hem igen.
    En dag perfekt för mig. Inget pinsamt och ingen utspökning (fick dock ha ridkläder och tiara under golfen, de ville få mig att tro att jag skulle rida).
    Men jag är väldigt imponerad över alla som "ljög" för mig för att inte avslöja att ngt var på gång - sambon och mamma främst.

• maljor

tekanna

låter som en hippa jag skulle trivas med. Tycker inte heller om när man ska skämma ut bruden och så. Har sagt till m2b att om någon tänker fixa en hippa åt mig så är jag alldeles nöjd med att gå och bubbla först och dricka lite gott och sedan gå på puben...

• Petra74

Tekanna: Låter som en bra möhippa. Jag får ingen direkt möhippa. Vi ska ju ha ett sånt litet bröllop så det är inte många som vet att vi ska gifta oss ännu.

• Cecilia.A

tekann
    JAG HAR OXÅ BLIVIT HIPPAD!
    Jag är så nöjd. Ett helt gäng hade ställt upp o fixat bara för mig! (17 pers)
    De rövade bort mig redan på morgonen. Alla var utlädda i 80 tals disco utstyrslar...
    Även jag blev naturligtvis fixat med benvärmare,rosa leggings, tyllkjol, slöja o krona.
    Jag älskar att klä ut mig så det var inga problem!

sedan fick jag gå på torget och samla visdomsord från andra inför mitt äktenskap.

Efter att vi käkat lunck tog de med mig till en dansskola där vi dansade disco mm i en timma. Så roligt!

På kvällen fick jag en ny prinsess utstyrsel och vi cyklade in till stan o kollade på alla studenter som var på väg till bal. (här i stan tågar studenterna genom stan i sina vackra kläder.)

när vi kom tillbaka igen hade de betällt mat och jag utsattes för husmorsförhör.

Sist men inte minst karaoke och dans hela natten.

Jag är så nöjd och hade så roligt!
    (även m2b rövades bort i lördags)

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!